Har læst en del tråde herinde med tonsvis af råd omkring affiliate og SEO, og ved at det er et MUST hvis man vil ud over stepperne med en webbutik.
Mit spørgsmål til de garvede er, hvilken løsning kan i anbefale?
Faldt selv over www.shopify.com som jeg synes virker helt perfekt, men er i tvivl om hvorvidt man selv har mulighed for at optimere siden. Og hvis man ikke har , hvilken løsning kan i så anbefale?
Jeg vil anbefale GoMinisite der er et dansk udviklet system
Det er skræddersyet til brugere der vil igang med at sælge uden store omkostninger. Det er nemt at vedligeholde og der er gratis telefonsupport hver dag fra 9-16
Jeg kan anbefale dig at kigge nærmere på Prestashop. Jeg driver selv 4 butikker baseret på denne platform, som er fantastisk brugervenlig og nemt tilgængelig uden egentlige forudsætninger.
Prestashop er open source, hvilket indebærer, at du ikke skal betale licenser og lign. men kan slippe afsted alene med omkostningen til hosting.
Det er rigtigt nemt at lave SEO i Prestashop.
Kan du nøjes med Paypal som betalingsløsning, så er det jo en start men ellers vil jeg anbefale dig at kigge på ePay, som integrerer direkte og gnidningsløst med Prestashop.
Jeg skal starte en webbutik, men er i tvivl omkring hvilken e-handelsløsning der er bedst for os som ikke er programmører eller grafisk designere.
Har dog tidligere arbejdet med markedsføring på nettet i form af CPC samt affiliate, dog ikke med SEO.
Har læst en del tråde herinde med tonsvis af råd omkring affiliate og SEO, og ved at det er et MUST hvis man vil ud over stepperne med en webbutik.
Mit spørgsmål til de garvede er, hvilken løsning kan i anbefale?
Faldt selv over www.shopify.com som jeg synes virker helt perfekt, men er i tvivl om hvorvidt man selv har mulighed for at optimere siden. Og hvis man ikke har , hvilken løsning kan i så anbefale?
Udover de to shops driver jeg også www.themebox.dk, hvor jeg tilbyder opsætning af Shopify shops udfra et valgt tema, som efterfølgende tilpasses ud fra kundens ønsker.
Alle sider kan optimeres og tilpasses præcis som du ønsker det. Det er der ingen begrænsninger i.
Du er velkommen til at kontakte mig for spørgsmål om Shopify kan løfte en given problemstilling.
Jeg har selv startet en webshop ved brug af Dandomain. Det er dejlig logisk og nemt at bruge. Det kræver ikke lang tid for at sætte sig ind i administrationsdelen.
Ønsker du derudover et unikt design til din Dandomain shop, koster det knaster.. Alt afhængig af hvem du finder af designere selvfølgelig. :)
Tak for jeres råd. Der er, som jeg regnede med, en del forskellige løsninger. Magento kendte jeg ikke til inden. Hvad er det der gør Magento til et kanont system fremfor f.eks. Shopify?