Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en E-handelsløsning for nybegyndere

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal starte en webbutik, men er i tvivl omkring hvilken e-handelsløsning der er bedst for os som ikke er programmører eller grafisk designere.

Har dog tidligere arbejdet med markedsføringnettet i form af CPC samt affiliate, dog ikke med SEO.

Har læst en del tråde herinde med tonsvis af råd omkring affiliate og SEO, og ved at det er et MUST hvis man vil ud over stepperne med en webbutik.

Mit spørgsmål til de garvede er, hvilken løsning kan i anbefale?

Faldt selv over www.shopify.com som jeg synes virker helt perfekt, men er i tvivl om hvorvidt man selv har mulighed for at optimere siden. Og hvis man ikke har , hvilken løsning kan i så anbefale?

Morten

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:02

Jeg vil anbefale GoMinisite der er et dansk udviklet system

Det er skræddersyet til brugere der vil igang med at sælge uden store omkostninger. Det er nemt at vedligeholde og der er gratis telefonsupport hver dag fra 9-16

Hilsen Povl

www.profilsite.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 19:06

Goldenplanets OpenBizzBox er også forholdsvist nemt at komme igang med for nybegyndere.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 19:09

Hej Morten,

Jeg kan anbefale dig at kigge nærmere på Prestashop. Jeg driver selv 4 butikker baseret på denne platform, som er fantastisk brugervenlig og nemt tilgængelig uden egentlige forudsætninger.

Prestashop er open source, hvilket indebærer, at du ikke skal betale licenser og lign. men kan slippe afsted alene med omkostningen til hosting.

Det er rigtigt nemt at lave SEO i Prestashop.

Kan du nøjes med Paypal som betalingsløsning, så er det jo en start men ellers vil jeg anbefale dig at kigge på ePay, som integrerer direkte og gnidningsløst med Prestashop.

God fornøjelse ....

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:50

Morten Holst:

Hej,

Jeg skal starte en webbutik, men er i tvivl omkring hvilken e-handelsløsning der er bedst for os som ikke er programmører eller grafisk designere.

Har dog tidligere arbejdet med markedsføring på nettet i form af CPC samt affiliate, dog ikke med SEO.

Har læst en del tråde herinde med tonsvis af råd omkring affiliate og SEO, og ved at det er et MUST hvis man vil ud over stepperne med en webbutik.

Mit spørgsmål til de garvede er, hvilken løsning kan i anbefale?

Faldt selv over www.shopify.com som jeg synes virker helt perfekt, men er i tvivl om hvorvidt man selv har mulighed for at optimere siden. Og hvis man ikke har , hvilken løsning kan i så anbefale?

Morten

Hej Morten

Jeg kan varmt anbefale Shopify, som jeg selv bruger til mine to shops www.fairtime.dk og noon.fairtime.dk.

Udover de to shops driver jeg også www.themebox.dk, hvor jeg tilbyder opsætning af Shopify shops udfra et valgt tema, som efterfølgende tilpasses ud fra kundens ønsker.

Alle sider kan optimeres og tilpasses præcis som du ønsker det. Det er der ingen begrænsninger i.

Du er velkommen til at kontakte mig for spørgsmål om Shopify kan løfte en given problemstilling.

Venlig hilsen
Ole

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Magento er konge! :) Tag et kig på det :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 21:32

Helt enig med Kristoffer - Magento ville passe perfekt! Det er nemt og overskueligt, og er desuden det mest udbredte inden for e-commerce :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 21:38

Jeg ville tage en Dandomain løsning. Meget nemt at gå til og de er billige. 

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 21:45

Jeg har selv startet en webshop ved brug af Dandomain. Det er dejlig logisk og nemt at bruge. Det kræver ikke lang tid for at sætte sig ind i administrationsdelen.

Ønsker du derudover et unikt design til din Dandomain shop, koster det knaster.. Alt afhængig af hvem du finder af designere selvfølgelig. :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:58

Tak for jeres råd. Der er, som jeg regnede med, en del forskellige løsninger. Magento kendte jeg ikke til inden. Hvad er det der gør Magento til et kanont system fremfor f.eks. Shopify?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)