Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent/Støber til accessories

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en producent/støber der kan få gang i mit smykke firma.
Jeg har vedhæftet et billed af armbåndet, der er den første model fra kollektionen.
Har du resourcerne til dette eller kender du nogen, så kontakt mig venligst asap.

Du får efterfølgende mere info.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

SUPANDRE:

Jeg søger en producent/støber der kan få gang i mit smykke firma.
Jeg har vedhæftet et billed af armbåndet, der er den første model fra kollektionen.
Har du resourcerne til dette eller kender du nogen, så kontakt mig venligst asap.

Du får efterfølgende mere info.

Hej jeg vil blot høre dig om det skal være i guld eller sølv. Har måske en producent i Indien, der i hvert fald godt kan lave det i sølv.

Er det nogle smykker du selv har tegnet/skåret ud? Kan virkelig godt lide det! Sælger selv smykker online med nogle smykker jeg selv har fået støbt hos dem. Har vedhæftet et billede herunder. Der hører også et par øreringe / ørestikker og en halskæde til sættet.

Måske vi kunne lave noget sammen?

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har du nogen ide om , hvor mange du skal have lavet og i hvilket materiale?

Vi er en grossistvirksomhed i Kina der har over 14 års erfaring med eksport og produktion til Europa og Skandinavien. Vi har en masse kontakter til smykkeproducenter og tager selv ud på fabrikken.

Skriv til

natacha@sunvisionchina.com

Vh

Natacha Nielsen

Tilmeldt 15. May 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Natacha
Jeg vil gerne starte mit eget smykke firma og har en masse ideer. Vil gerne lave smukke smukker med flintesten, marmorsten og andre sten arter, men mangler nogle, der kan producerer det for mig.
Kan dine kontakter evt hjælpe mig?
mvh Nikita Iversen
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)