Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af firma - kan det betale sig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg har startet en hjemmeside op, www.howtoimac.com, som er en blog der omhandler alt fra Apple. 

Jeg har faktisk meget få udgifter, indtil videre 500 årligt, men det kommer nok til at blive mere som siden vokser.

Jeg regner ikke med tjene flere penge på den andet end det dækker mine udgifter igennem AdWords, sponsere osv., men det kan jo hurtigt ændre sig. 

Jeg bruger rigtig mange timer foran computeren, og bruger forskelligt hardware (kamera, iPhone, iPad osv.) til at lave det jeg gør.

Mit spørgsmål til Jer er så om det ville på nogen måde ville kunne betale sig at lave et firma til hjemmesiden (+ dem der evt. kan komme senere) eller om jeg bare skal holde det privat?

På forhånd tak!

Jesper

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 16:19

Hej, Jesper.

Hvad mener du med "holde det privat"?

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:42

Hvis du ikke har en omsætning i din virksomhed kan det ikke betale sig overhovedet.

Alene at skulle forklare din ide overfor skat vil gøre dig ked af det.

Fortsæt din blog på private hænder

Hilsen Povl

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 19:33

HowToiMac.com:

Mit spørgsmål til Jer er så om det ville på nogen måde ville kunne betale sig at lave et firma til hjemmesiden (+ dem der evt. kan komme senere) eller om jeg bare skal holde det privat?

Hej Jesper,

Du skriver ikke hvilken omsætning du har. Tjener du noget på siden? Grænsen er vidst stadig de. 50.000 før du "skal" registrere dig som firma. Tjener du under dette, men stadig har en omsætning, synes jeg at det godt kan betale sig at oprette et firma. Både så du kan få styr på regler, logistik i dit firma, m.v. så du er klar til når du gradvist får dit firma til at vokse. Så kommer det hele ikke som en overraskelse og du ender ude i en masse bunker af papirer du ikke kan få til at hænge sammen.

Men det er selvfølgelig ud fra den forudsætning at det du laver giver penge, og at det giver flere og flere.

Ellers vil jeg mene du skal holde det privat, indtil du ser at du vokser i en vis fart.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)