Jeg har en Paypal buy-now button, når man klikker på den bliver man sendt til en side hvor man skal logge ind med sit paypal id, jeg vil gerne sende brugeren direkte til en creditcard form, jeg ved det kan lade sig gøre men kan ikke umiddelbart huske hvordan, er det noget med at jeg skal opgradere paypal kontoen til en betalingsudgave?
Nope, du skal opgradere til den der hedder business, den bruger jeg og den er gratis.
Der bliver kunderne sendt videre til en side hvor de selv bestemmer om de vil bruge almindelige kreditkort eller de vil bruge PayPal, det fungerer udemærket.
Jeg har også fået det problem, at man bliver ledt over til et betalingsvindue, hvor man skal vælge om man vil logge ind på Paypal eller oprette en paypal account og betale med kreditkort.
Jeg har også en Business udgave.
Jeg lavede en test for en 3 uger siden, og der mener jeg helt bestemt, at den gik direkte til kort-betaling med udfyldning af kortnummer osv. Det gør den ikke længere...
Har været rundt i indstillinger osv, men kan ikke finde ud af, om det er blevet en indstilling?
Jakob
Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:
Jeg har også fået det problem, at man bliver ledt over til et betalingsvindue, hvor man skal vælge om man vil logge ind på Paypal eller oprette en paypal account og betale med kreditkort.
Hejsa
Et gæt kunne være at det er fordi der er automatisk fornyelse slået til, så opfører den sig nemlig på den måde.
når man købt via paypal tre eller fire gange tror jeg det er og man ik har slettet cookies, så kommer den til at de gerne vil have du opretter log in etc...