Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal - direkte til dankort betaling

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Paypal buy-now button, når man klikker på den bliver man sendt til en side hvor man skal logge ind med sit paypal id, jeg vil gerne sende brugeren direkte til en creditcard form, jeg ved det kan lade sig gøre men kan ikke umiddelbart huske hvordan, er det noget med at jeg skal opgradere paypal kontoen til en betalingsudgave?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 11:51

Du skal bruge den der hedder Paypal Pro :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:53

Kan det passe den koster 30$ om måneden?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:55

Hejsa

Nope, du skal opgradere til den der hedder business, den bruger jeg og den er gratis.

Der bliver kunderne sendt videre til en side hvor de selv bestemmer om de vil bruge almindelige kreditkort eller de vil bruge PayPal, det fungerer udemærket.

Best regards

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:49

Kim: Det er sådan vi har det nu, men kan man ikke få den til at forudvælge kredit-kort-muligheden?

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 17:44

Jeg har også fået det problem, at man bliver ledt over til et betalingsvindue, hvor man skal vælge om man vil logge ind på Paypal eller oprette en paypal account og betale med kreditkort.

Jeg har også en Business udgave.

Jeg lavede en test for en 3 uger siden, og der mener jeg helt bestemt, at den gik direkte til kort-betaling med udfyldning af kortnummer osv. Det gør den ikke længere...

Har været rundt i indstillinger osv, men kan ikke finde ud af, om det er blevet en indstilling?

Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:00

Hej Mikkel

Nu har du kaldt indlægget, Paypal - direkte til dankort betaling, vil det sige at man kan benytte Dankort med PayPal?

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 18:04

Nu skal jeg ikke svare på vegne af Mikkel, men tror blot han mener direkte kort-betaling, ikke Dankort betaling :)

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:17

jessenhansen:
Jeg har også fået det problem, at man bliver ledt over til et betalingsvindue, hvor man skal vælge om man vil logge ind på Paypal eller oprette en paypal account og betale med kreditkort.

Hejsa

Et gæt kunne være at det er fordi der er automatisk fornyelse slået til, så opfører den sig nemlig på den måde.

Best regards

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:31

når man købt via paypal tre eller fire gange tror jeg det er og man ik har slettet cookies, så kommer den til at de gerne vil have du opretter log in etc...

sådan var det i allefald før

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)