Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal - direkte til dankort betaling

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du på abonnement/subscribe? Har prøvet med forskellige knapper. Det er knapperne med Buy og Indkøbskurv, hvor det sker. Abo. opfører sig lidt anderledes faktisk.

Men jeg er blevet lidt klogere på det. Under Mine gemte knapper er der et link, der hedder : "Styr sidetypografi for kasse". Under kan man ved oprettelse af en ny "style" læse følgende:

"For at gøre betaling endnu lettere, for dine kunder, er vi i gang med at lave en ny og forbedret kasse.

Mens vi arbejder hen mod et færdigt produkt, vil nogle kunder opleve denne forbedrede kasse. Nogle kunder vil gå gennem den samme klassiske kasse de normalt bruger, også de der giver donationer og betaler tilbagevendende betalinger, eller gavekort...."

Så der er det der hedder "Udvidet kasse" og "Klassisk kasse", og den klassiske kasse går direkte til kortbetaling. Det gør det nye design med "udvidet kasse" desværre ikke. Så desværre ser det ud til, at der er sket ændringer der.

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 22:19

Ja okay. Jeg har dog prøvet at slette alle cookies fra min browser, og den gør det stadig. Så tror det er en ændring / opdatering af deres kasse/checkout, de er ved at foretage.

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:50

Ender nok med at få kunden til at købe en rigtig indløsningsaftale istedet :-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)