|
Hej Brita
Jeg ville gribe fat i Palle hos www.dystan.dk og få et godt tilbud på en konkret opgave.
Hils gerne fra mig, hvis du ringer til ham.
Venlig hilsen
Hans
Kender nogen et billigt sted, hvor man kan få trykt sit eget designede tapet? Jeg har set på nettet på forskellige steder, og det er godt nok dyrt. |
Hej Brita Jeg ville gribe fat i Palle hos www.dystan.dk og få et godt tilbud på en konkret opgave. Hils gerne fra mig, hvis du ringer til ham. Venlig hilsen Hans |
|
Hej Birita Jeg har først lige set denne tråd nu. Angående prisen på tapet fra Illux.dk kan jeg som det første sige at prisen er inklusiv fragt. Derudover vil jeg påpege at kvalitet og pris som regel følges ad. Mange af vores konkurrenter bruge en blueback plakat papir, som normalt bruges til oplimning på plakatsøjler. Vi bruger et tapet, der er udviklet og produceret af en af europas største tapetfabrikanter. Det er dyrere I indkøb men tilgengæld er kvaliteten derefter. Opsætningen er super nemt. Tapetklistre smøres på væggen i stedet for, som normalt, på selve tapetet. Endelig skriv eller ring, hvis du har spørgsmål. Eller du kan gå ind på http://www.illux.dk/tapet/ og læse mere om tapet med dit billede nederst og gennelt fordelene ved tapet fra Illux i højre side. |
Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.
Hej Birita. Hvor mange tapet ruller skal du have trykt? og er det noget du regner med at bestille meget af i længere tid? Skriv gerne til mig på mail herinde, eller find min mail på www.maler-maling.dk så vil jeg gerne give dig et godt tilbud. Dbh Michael Haahr |