Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man billigt få trykt designet tapet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender nogen et billigt sted, hvor man kan få trykt sit eget designede tapet? Jeg har set på nettet på forskellige steder, og det er godt nok dyrt.

Illux.dk:
250 kr. i opstartgebyr og 240 kr. pr. m2 (1.056 kr.) = 1.305 kr. ekskl. fragt

Kleurmijninterieur.nl:
220x200 cm. 1340 kr. ekskl. fragt

FotoMuur.nl:
1.040 kr. ekskl. fragt

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:29

Hej Brita

Jeg ville gribe fat i Palle hos www.dystan.dk og få et godt tilbud på en konkret opgave.

Hils gerne fra mig, hvis du ringer til ham.

Venlig hilsen

Hans

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 20:45
Må jeg have lov at spørge hvorfor du synes det er dyrt? Hvad sammenligner du med? Hvad synes du det skulle koste?
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 11:07

Hej Birita

Jeg har først lige set denne tråd nu.

Angående prisen på tapet fra Illux.dk kan jeg som det første sige at prisen er inklusiv fragt.

Derudover vil jeg påpege at kvalitet og pris som regel følges ad. Mange af vores konkurrenter bruge en blueback plakat papir, som normalt bruges til oplimning på plakatsøjler.

Vi bruger et tapet, der er udviklet og produceret af en af europas største tapetfabrikanter. Det er dyrere I indkøb men tilgengæld er kvaliteten derefter. Opsætningen er super nemt. Tapetklistre smøres på væggen i stedet for, som normalt, på selve tapetet.

Endelig skriv eller ring, hvis du har spørgsmål. Eller du kan gå ind på http://www.illux.dk/tapet/ og læse mere om tapet med dit billede nederst og gennelt fordelene ved tapet fra Illux i højre side. 

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:34

Hej Birita.

Hvor mange tapet ruller skal du have trykt? og er det noget du regner med at bestille meget af i længere tid?

Skriv gerne til mig på mail herinde, eller find min mail på www.maler-maling.dk så vil jeg gerne give dig et godt tilbud.

Dbh

Michael Haahr
Maler-maling.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)