Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne hjemmeside på vej til at blive god?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et par spørgsmål jeg håber der er et par stykker som ville være søde at svare på:

-Er mine produkter lækre?

-Ville du købe der?

-Hvilke mangler ville der være?

-Forbedringer og hvilke?

Mvh.

CoverFred.

Big Smile

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Skrevet kl. 21:31
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:33

Hej Frederik

Du har tidligere haft et ikke så pænt deisgn og jeg må indrømme det er blevet bedere, dog stadig langt fra, uklare billeder osv osv..

Dine forbedringer skulle være Design og SEO, alt hvad du skal koncentrere dig om.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Skrevet kl. 21:40

Tak for dit svar, jeg har også fået sat mig ind i de forskelige muligheder jeg har at gøre godt med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47

Tag evt. et kig på http://www.mytrendyphone.dk og http://www.boshop.dk som også er Dandomain shops. Man kan lave meget med Dandomains shop og det behøver ikke se kedeligt ud.

Kunsten er at lave din shop indbydende, det er afgørende for om kunder har tillid til at handle hos dig. Det kan nok godt betale sig at smide lidt penge efter hjælp til layout på din shop. Det kan hurtigt vise sig at øge din omsætning.

MVH

Thomas

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Skrevet kl. 21:52

Ved du hvordan man får sin tekst i kasser bla. i produktmenu og topmenu?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:06

Tekst farven

Der er valgt lyser rød til hvid baggrund vælge mørke farver til lys baggrund derved langt lettere at læse teksten.

logo - Banner

lav et banner - logo lige ser det ud til det køre i baggrund og der mangler lidt af mobil telefonerne.

produktbeskrivelserne og forsiden

Lav lidt produkt beskrivelser kort intro især dem forsiden , du vil stige drastisk google vis bare laver en kort og unik tekst.

Forsiden kunne også laves en kort intro tekst om 

Alle produkter lav mere end 5 ord farver , holdbarhed tåle varme , vand frost ,hvad er der i stoffer , hvad har du tips mv.

Mere viden produkt beskrivelser giver også folk mere lyst at købe dine produkter og stiger isøgemaskinerne med flere ord end de nuværende få ord du ligger højt med.

kontakt siden

Lav der en kontakt formular der ved lettere at kontakte dig.

links struktur

husk lav interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes linker du til under side der omhandler dette ord lige som amino.dk med sin wiki side det giver meget viden videre .

Titlen 

Husk lav en lang sigende titlen der omhandler produktet og husk brug gerne alle 67 tegn som google viser.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 02:36

Beklager men den side kan ikke sælge produkter, og jeg syn's det er synd for det ser ud til at være nogle lækre produkter.

Jeg mener du bør lægge det i hænderne på en professionel, og begynde at skovle penge ind bagefter, istedet for at spilde din kostbare tid på at lave hjemmesider som ikke kan få dine produkter ud af butikken.

Hvis du skriver til mig på PM. giver jeg gerne en rigtig god pris på en supershop...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 02:56

Jeg syntes ikke rigtig din webshop udstråler seriøsitet, for mig giver den mig mest billedet af at den lige hurtigt er smækket sammen, uden rigtig at tænke over hvorfor og hvordan.

Jeg mener også du bør investere i et professionelt design til din webshop, du kan jo evt. smide den som en opgave på Amino Freelance.

Dine produkter ser lækre ud og jeg er også sikker på du er en seriøs e-købmand, derfor syntes jeg også du skal få shoppen til at udstråle det :)

Tilmeldt 26. Aug 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 04:00

Du får point for at prøve :)

Når man ikke selv har evnerne (undskyld) så skal den overlades til en professionel.

Det koster en opstartsudgift, men sådan er det jo..

Held og lykke

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)