Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du forslag til min webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg startede min webshop voksdugen.dk for et år siden, og siden da er det gået ligeså stille fremad med salget. Hjemmesiden har 2600 unikke besøgende om måneden, og ligger højt på Google på mange vigtige søgeord, herunder voksdug, akryldug mv. Alt i alt synes jeg, at webshoppen fungerer fint.

Dog sælger jeg ikke helt ligeså meget som jeg kunne ønske, og det ville være rart med et par "friske øjne" til at se på min hjemmeside. Kom gerne med forslag og konstruktiv kritik :)

Derudover har jeg et par andre spørgsmål:

- Hvordan sælger jeg mere pr. ordrer?

- Er der en måde hvorpå jeg kan konvertere flere af mine besøgende til salg?

- Hvordan kan jeg få mine kunder til at anbefale min gode service til andre?

Jeg ville sætte virkelig stor pris på, hvis I ville komme med nogle forslag til forbedringer.

På forhånd tak!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:11

logo - Banner

lav lidt i banner der er sigende omkring dit produkt.

produktbeskrivelserne

Lav lidt produkt beskrivelser kort intro især dem forsiden , du vil stige drastisk google vis bare laver en kort og unik tekst.

Alle produkter lav mere end 5 ord farver , holdbarhed , stoffer der bruges nogle kan ikke klare vises stoffer og tips til denne her dug .

Mere viden produkt beskrivelser giver også folk mere lyst at købe dine produkter og stiger i søgemaskinerne med flere ord end de nuværende få ord du ligger højt med.

kontakt siden

Sæt øverste op igen dit cvr nummer og alle grund info det giver troværdighed og alle kan ikke se fodnoten med det samme på sin computer.

links struktur

husk lav interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes linker du til under side der omhandler dette ord lige som amino.dk med sin wiki side det giver meget viden videre .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 21:12

Hvis jeg var dig ville jeg starte med at læse Martin Thorborgs E-pusher.. Han har en gratis light udgave, bare i den er der en masse guldkorn, som kan hjælpe dig til at konvertere mere.. :)

Giv det et shot! Evt køb den fulde udgave.. den er hutigt tjent ind..

I øvrigt rigtig flot side.. 

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Fra Valby
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:26

Hej Claus

Jeg kiggede lige forbi siden. Jeg er ikke fagmand på området, men ser alligevel et par muligheder du kan anvende.

Jeg forestiller mig at forsiden, kunne præsenteres med billeder af live situationer, hvor i står og fremviser voksduer som de fagfolk i er. Jeg tror at indtrykket vil blive mere nært for kunderne. Specielt hvis man overvejer den kattegori af mennesker der overvejende er på udkig efter voksduger.

Kligger man sig så ind på voksdug. Så dukker et spørgsmål op som overskrift. "leder du efter voksdug?".

Det tænker jeg måske er spild af overskrift, eftersom man allerede har fundet siden som hedder stofdug.dk, og også har trykket på stofdug på forsiden. Så ved man godt hvad der foregår præcis der man er nået til. Jeg mener at det må antages at være en selvfølge at personen leder efter en stofdug, når nu vedkommende er der.

Ellers syntes jeg det er en ganske flot og salgbar side. Lidt mørk måske, men helt personlig smag;-)

Håber min kritik er ok!

MVH

Mark

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:18

Voksdugen.dk:
- Hvordan sælger jeg mere pr. ordrer?

• Fri fragt over xx kroner.
  • Spar 10% ved køb over x kroner.
  • Køb 2, få 3.
  • Vi anbefaler disse søde porcelænselefanter til at holde din nye voksdug på plads.

Voksdugen.dk:
- Er der en måde hvorpå jeg kan konvertere flere af mine besøgende til salg?

• Læs denne bog om konverteringsoptimering
  • Tjek din salgstragt i Google Analytics og find ud af hvor, og dernæst hvorfor de besøgende falder fra undervejs. (hvis du ikke ved hvor/hvordan du gør dette, så sæt kryds i kalenderen torsdag den 27.oktober 2011 og bestil plads på dette Google Analytics grundkursus for webshopejere)
  • De af dine besøgende, som kommer via AdWords annoncer skal sendes dybere ind i din webshop. For dælen da, hvor spildes der mange penge, når AdWords besøgende bare sendes til forsiden. (Ved ikke om du også gør det...)
  • Kig dit bestillingsflow igennem (og få evt. andre til at gøre det samme) og fjern al unødvendig støj.

Voksdugen.dk:
- Hvordan kan jeg få mine kunder til at anbefale min gode service til andre?

Det kommer tit af sig selv, men ellers kan du jo hjælpe det lidt på vej ved eksempelvis at lokke kunderne til at "Synes godt om" din Facebook side.

Eller sende et 25 kroners gavekort ud sammen med pakken med en besked om "Giv din ven 25 kroner i rabat på flotte voksduge - stik dem dette gavekort".

Du kan også få folk til at ønske sig dine produkter som gave og dermed nå ud til de besøgendes familie og venner på en ny måde. Brug fx. denne gratis online ønskeseddel til netbutikker.

Mvh Troels.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)