Kære aminoer Jeg startede min webshop voksdugen.dk for et år siden, og siden da er det gået ligeså stille fremad med salget. Hjemmesiden har 2600 unikke besøgende om måneden, og ligger højt på Google på mange vigtige søgeord, herunder voksdug, akryldug mv. Alt i alt synes jeg, at webshoppen fungerer fint. Dog sælger jeg ikke helt ligeså meget som jeg kunne ønske, og det ville være rart med et par "friske øjne" til at se på min hjemmeside. Kom gerne med forslag og konstruktiv kritik :) Derudover har jeg et par andre spørgsmål: - Hvordan sælger jeg mere pr. ordrer? - Er der en måde hvorpå jeg kan konvertere flere af mine besøgende til salg? - Hvordan kan jeg få mine kunder til at anbefale min gode service til andre? Jeg ville sætte virkelig stor pris på, hvis I ville komme med nogle forslag til forbedringer. På forhånd tak! |
logo - Banner
lav lidt i banner der er sigende omkring dit produkt.
produktbeskrivelserne
Lav lidt produkt beskrivelser kort intro især dem forsiden , du vil stige drastisk google vis bare laver en kort og unik tekst.
Alle produkter lav mere end 5 ord farver , holdbarhed , stoffer der bruges nogle kan ikke klare vises stoffer og tips til denne her dug .
Mere viden produkt beskrivelser giver også folk mere lyst at købe dine produkter og stiger i søgemaskinerne med flere ord end de nuværende få ord du ligger højt med.
kontakt siden
Sæt øverste op igen dit cvr nummer og alle grund info det giver troværdighed og alle kan ikke se fodnoten med det samme på sin computer.
links struktur
husk lav interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes linker du til under side der omhandler dette ord lige som amino.dk med sin wiki side det giver meget viden videre .