Hejsa, Jeg har sammen med min bror gået lidt tid og snakket om, at vi ville starte en online butik med salg af streetwear tøj - vi følger begge meget med på dette område og især rent undergrundsmæssigt er vi med på hvad der rører sig indenfor denne verdenen. Vi ved, at der findes mange online tøjbutikker, men da vi begge har en del kontakter til miljøet og med høj sandsynlighed kan få en omgang god reklame fhv. billigt ved diverse events, blogs etc. føler vi stadig, at vi kan komme ind på markedet! Problemet lige nu ligger mest i, at få designet en hjemmeside der opfylder vores krav og da start-kapitalen er fhv. lav, har vi selvfølgelig tjekket sider ud som dandomain.dk og goldenplanet.dk - disse sider er fhv. nemme at gå til, men da vi begge ikke er de største it-hajer synes vi alligevel det virker lidt uoverskueligt, måske det er vores tålmodighed der spiller ind her! Vi vil meget gerne have en side, hvor vi kan have vores egen blog på da det er en god måde at få kunder til og da vi gerne på den måde også vil følge med i vores interesse(rap, undergrund etc.)! Vi er igang med at skaffe kontakten til de mærker, vi håber på at kunne få ind på siden - derudover læser og følger vi med så meget vi kan, ang. alt dette med at starte op. Vi er så heldig, at have en far der er revisor og han vil derfor kunne hjælpe os en del ang. det rent finansielle/økonomiske aspekt! Håber der sidder en eller flere med gode råd til hvordan I har fået startet en præsentabel hjemmeside op uden at have den store know-how på dette område og hvis I har andre gode råd, ville det selvfølgelig også være fantastisk? På forhånd tak, Sebastian. |
Ang. shop, så findes der også Magento, som minder meget om Golden Planet. Men med mange flere muligheder. Desuden findes der efterhånden en del folk hen på Amino, som har styr på det og hjælper gerne til. Efter min mening, så er Powerhosting/Magentohotel den bedste udbyder af dette. Det koster 1500 kr. + moms at have den, men det er alle pengene værd. I kan også prøve deres demo version, så i kan se om det er noget for jer