Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At få en præsentabel hjemmeside (streetwear butik online)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.

Må jeg have lov til at invitere dig til et uforpligtende møde om din nye forretning, så du kommer godt fra start og får en webshop der også sælger dine varer.

Vi har kontor i Kbh. på Østerbro

En lille teaser

Hilsen Povl - forhandler for Gominisite ApS

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 18:33

Hej Sebastian,

Nu vil jeg ikke reklamere for mig selv, selv om, jeg godt kunne gøre det.

Jeg vil i stedet komme med nogle gode råd.

Som jeg ser det, så er det en rigtig fed idé, den skal I bare føre ud i livet.

Jeg arbejder selv i WordPress og har en samarbejdsaftale med BilligMagento.dk.

Grunden til, at jeg har valgt at tilbyde mine kunder WordPress og Magento, er, at det er Open Source. Det er gratis, brugervenligt og bliver jævnligt opdateres, gratis. I og med, at man ikke skal have den store kendskab til hverken design eller programmering, når man arbejder i WordPress eller Magento, så kan man faktisk nemt selv sætte en simpel side op. Det er dog ikke altid, at dette er nok og så må man skaffe hjælp os kyndige 'eksperter'.

Jeg vil klart anbefale Magento. Det kan klare de fleste opgaver, og det kan sagtens håndtere dine ønsker.

Mvh. Christian, Wimbo.dk

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 18:44

Jeg ved der er mange af dem der sælger streetwear der har brugt KASSEN på at lave SEO på deres sider. De har nogle af de bedste i Danmark til at arbejde på deres sider, hele tiden. Streetwear er ind under mode/tøj og det er knaldhårdt at komme ind. Der skal bunker af besøgende ind hver måned for at kunne få noget der minder om en ordentlig fortjeneste. Tror godt du kan sætte 100.000 af til SEO over de næste par år. Hvorefter det kan begynde at give lidt. Problemet med SEO er at dem, der allerede nu sidder på det har været i gang i lang tid og det gavner deres SEO - de dygtige - og seriøse SEO eksperter tager kun eet "brand" (typisk produkt med tilhørende søgeord ind) - da de ikke vi havne i en situation hvor de modarbejder sig selv og deres kunder indbyrdes.

Det er ikke for at afskrække dig, jeg er sikker på at i kan noget med det her! Har du overvejet om der er en anden vej end lige tøj/mode - en niche eller noget som ingen andre har, men som stadig relaterer til det miljø i er så dybt inde i - netop fordi i er en del af miljøet vil i have en gigantisk fordel med andre produkter. Tøjmarkedet er presset..

Tag eventuelt fat i bangsoe.com han har lavet designs til flere streetwear shops. 

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 12:09

Hejsa.

Jeg vil bare lige sige at jeg slet ikke er nogen it-nørd, men jeg har en webshop hos Golden Planet, og er rigtig glad for den. Det er meget overskueligt, og deres service er super god for sådan nogle som mig som kan stille rigtig mærkelige spørgsmålStick out tongue

Hilsen Tine, www.plus-stil.dk

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)