Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Niche Affiliate Site skal jeg gøre det?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

IværksætterGen:

Sådan Marcus. Det er en affiliate sjæl! De andre gør det kun for at tjene penge, man skal gøre det fordi det er sjovt.

Først og fremmest så er jeg i en situation hvor jeg skal have penge til husleje, mad etc. Når det så er sagt, og hvis du læser mellemlinierne i et af mine tidligere indlæg, så vil du faktisk opdage: At hvis det primært var det økonomiske der drev værket, så havde jeg prioriteret min tid anderledes. Jeg skriver jo netop at hvis det var pengene der fra dag et, skulle drive værket, så ville jeg have solgt konsulenttimer e.lign. Jeg er nu i en situation hvor jeg synes det er sjovt, men det skal stadigvæk kunne finansiere mine leveomkostninger.

Det virker lidt letsindigt at skrive det altid kan betale sig at drive en affiliate side. Men vi misforstår nok bare hinanden. Mine tanker omkring "at betale sig" dvs. at ens investering i form af tid, energi og penge, skal returneres i form af flere penge (overskud), eller som en anden en skriver viden & erfaring.

Hvis ens målsætning er, at man bare vil have tiden til at gå, ja, så kan du da altid betale sig at lave affiliate sider.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:53

Behøves ikke at angribe mig :-) Jeg snakker om de andre ikke dig... Ved godt du lever af det....

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:55

Jeg angriber dig altså ikke :-). Jeg bliver bare en anelse forvirret af dine indlæg.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:57

Helt iorden :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:01

Marcus Forsberg:
Jeg har fundet mig en niche til en kommende affiliate side, problemet er bare at produktet kun bliver solgt ét sted online, hvor shoppen også er med i et affiliate program, men de giver kun 20 kr. pr. lead..

For at svare. Det er svært at svare konkret, men som du beskriver så ville jeg ikke gøre det. Du vil sandsynligvis få en bedre investering af din tid & energi, ved at finde et andet emne. Hvis du i øvrigt arbejder med et produkt, som kun tilbydes af en webshop, så er der flere ting du skal være opmærksom på. Se ex dette indlæg .

Det som kan tale for, er hvis det ligger lige til højrebenet for dig. Ex. er du DM mester i RC biler, og emnet er Nitro motor til RC biler, så er det jo oplagt...

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 23:18

Casper Schneidereit:
For at svare. Det er svært at svare konkret, men som du beskriver så ville jeg ikke gøre det. Du vil sandsynligvis få en bedre investering af din tid & energi, ved at finde et andet emne. Hvis du i øvrigt arbejder med et produkt, som kun tilbydes af en webshop, så er der flere ting du skal være opmærksom på. Se ex dette indlæg .

Har også tænkt på det samme. Siden kommer jo til at afhænge af den ene webshop, og hvis de lukker deres affiliateprogram, så står jeg jo med... ingenting.

Jeg lægger hovedet i blød for andre emner, gerne i den mindre del af markedet da mine seo skills ikke er noget at råbe hurra for, og vil egentlig bare gerne i gang. Her i starten er det ligemeget om pengene ikke er det vilde, da domæne og hosting er rigtig billigt.. hvis det bliver en fiasko, må det være sådan, man lærer af sine fejl :-).

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:35

Jeg plejer at sige som minimum at en affiliate side skal tjene årsafgiften plus hosting udgift hjem. Kan den det så kan den også bruges til et eller andet. Det afhænger selvfølgelig af hvor mange timer man lægger i den. Man må jo have en forventning om hvor længe det tager at tjene de penge ind igen. Det er der offer omkostningerne kommer ind og med mindre man har rimelig meget erfaring er det svært at sige hvor meget en potentiel niche er værd´og hvor lang tid det vil tage. Men som Casper så rigtig siger, så er der meget få der kan få en fornuftig timeløn indenfor affiliate marketing. Det er tit alt eller intet.

Dermed ikke sagt at de fleste ikke kan tjene penge på nettet. De skal bare gøre som Thorborg anbefaler i et af hans podcasts og holde sig til en eller to sider som de så giver den max indsats på. 1 års tid arbejde med en god side vil helt sikkert kaste noget af sig, hvorimod 3 måneders spredt arbejde i mættede nicher bare vil tilføre endnu et spam resultat i Google.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:55

De flere driver det grundet en iværksættere vilje som flere har været inden på , var der bedre måder tit at tjene penge men det er mange steder heri livet og de fleste vælger efter hvor de har motivation for uden den går du bare kold og vis du bedste kan lide at lave

Man kan godt kunne se du kunne få du får tilbud som job fitness instruktør du kan godt se du betaler uddannelse selv  og når færdig bliver det måske timer 20 om ugen og kan måske presse års løn op på 100,000 kr , du kan sådan set ikke nå altid op fuldtids job for det er jobs mange ønsker mange kan godt sætte sine leve omkostninger ned , du kan sagtens få fuldtids job i Netto men skal side dag ud og dag ind og lave det samme kedelige.

Der findes nogle der spare sælger lejligheden og bruger det de har på dette selv om de godt kunne se  900.000 kr man fik for lejligheden de kunne bruges til noget bedre end det er mod ens iværksættere passion , alle er selvfølgelige spar some men bruger alt på en rejse og kæmpe fjernesyn og alt muligt andet , for alle kan vis de vil , men nu vil man jo dette da man vil slå igennem med dette 

Fleste iværksættere starter ikke noget op i drømme om millionerne de fleste kommer til at bruge dem i tid og kræfter men forsætter fordi de brænder for , jo du skal kunne leve , men lige vel du laver er en iværksætter en der i første om gang har ide og sådan er også med nogle affiliate sider og andre de mangler motivation for normalt er det ikke nemme penge og der her på amino.dk laver dette her fordi der er en drivkræft i os og målet er ikke at blive millionærer  , det er drømme om det positive budskab man vil videre formidle 

Flere iværksættere de tager arbejde ved siden af ved disse affiliate sider mv. de forsætter ikke grundet drømme om millionerne de forsættere fordi de har et budskab de vil videre formidle og de tænker ikke minus men de laver det de brænder for og de har en ildsjæl der gør de bliver ved 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:51

Marcus Forsberg:

Jeg lægger hovedet i blød for andre emner, gerne i den mindre del af markedet da mine seo skills ikke er noget at råbe hurra for, og vil egentlig bare gerne i gang. Her i starten er det ligemeget om pengene ikke er det vilde, da domæne og hosting er rigtig billigt.. hvis det bliver en fiasko, må det være sådan, man lærer af sine fejl :-).

For inspiration til niche-søgning kan du passende se denne video

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)