Først og fremmest så er jeg i en situation hvor jeg skal have penge til husleje, mad etc. Når det så er sagt, og hvis du læser mellemlinierne i et af mine tidligere indlæg, så vil du faktisk opdage: At hvis det primært var det økonomiske der drev værket, så havde jeg prioriteret min tid anderledes. Jeg skriver jo netop at hvis det var pengene der fra dag et, skulle drive værket, så ville jeg have solgt konsulenttimer e.lign. Jeg er nu i en situation hvor jeg synes det er sjovt, men det skal stadigvæk kunne finansiere mine leveomkostninger. Det virker lidt letsindigt at skrive det altid kan betale sig at drive en affiliate side. Men vi misforstår nok bare hinanden. Mine tanker omkring "at betale sig" dvs. at ens investering i form af tid, energi og penge, skal returneres i form af flere penge (overskud), eller som en anden en skriver viden & erfaring. Hvis ens målsætning er, at man bare vil have tiden til at gå, ja, så kan du da altid betale sig at lave affiliate sider. |
Behøves ikke at angribe mig :-) Jeg snakker om de andre ikke dig... Ved godt du lever af det....