Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Niche Affiliate Site skal jeg gøre det?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge hoveder :-)

Jeg har fundet mig en niche til en kommende affiliate side, problemet er bare at produktet kun bliver solgt ét sted online, hvor shoppen også er med i et affiliate program, men de giver kun 20 kr. pr. lead..

Ville det være spild af tid, at lave siden, da jeg egentlig meget hellere vil have f.eks. 10% i provision?

Mvh
Marcus.

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 18:48

Om det er spild af tid kommer vel an på nichen. Hvis du mener at du kan opnå gode placeringer, så hvorfor være tilbageholdende?

Når du når til en god placering, har du som regel bedre forhandlingsvilkår og kan det være du og pågældende virksomhed kan lave en bedre aftale.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Marcus

Det er aldrig spild af tid at lave en affiliate site. Bliver der søgt meget på produktet? Bliver der solgt mange? Kan du skubbe den orginale side under dig på google

Smid mig gerne en pb med hvilken niche det er..

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:50

Hej Marcus jeg kan kun sige go for it, hvis du kan nok seo viden til at få en topplacering, eller har nok forstand på psykologi til at opbygge en ordentlig facebook side også få trafik den vej. Eller har så meget forstand på de andre trafik kilder at du kan få pænt meget trafik den vej?

og hvis du ved nok om psykologi til at få alle folk der besøger din side til at købe fra netop dit affliate link.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Fra  RejseGear Skrevet kl. 18:55

Tak for svar alle :)

Det er min første affiliate side, så jeg vil prøve mig frem og give det forsøget.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:59

ok Marcus du pm'mer bare hvis du har brug for noget hjælp.

til psykologi eller, seo.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Fra  RejseGear Skrevet kl. 19:05

Seo++:
ok Marcus du pm'mer bare hvis du har brug for noget hjælp.

Skal jeg huske på, tusind tak :-)

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

IværksætterGen:

Det er aldrig spild af tid at lave en affiliate site. 

Det kommer skam an på hvor meget man mener ens tid er værd. Hvis man er tilfreds med en timeløn på DKK 1,- findes der næsten for mange nicher at gå i gang med...

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1756
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:08

Her vil jeg give peter1982 fuldstændigt ret.

"det kan altid betale sig at lave en affiliate side" siger IværksætterGen - øhh NEJ

Kender du til udtrykket "Offer omkostninger" det lærer man om på handelshøjskolen og er et begreb, der dækker over, "Det man ofre, ved at udføre en handling"

Med andre ord.

Hvor meget forventer du at opnå i indtægt på at opbygge affiliate sitet og hvor langt tid vil det tage dig at lave sitet og seo optimere ?

Hvilke andre værdier kan du tilfører projektet udover penge? F.eks. opnår du måske færdigheder indenfor affiliate og seo / design, du får fleksible arbejdstider osv. Det har i sig selv muligvis også en værdi, som du bør medregne.

Det du Ofre, er den tid du bruger, som du kunne have brugt på at arbejde for en arbejdsgiver.
Der kunne du muligvis også have tilegnet dig ny viden indenfor det felt. m.m.

Så du bør overveje nichen ud fra om der er nok salg / omsætning i nichen til, at du som affiliate vil kunne opnå et så højt overskud, at dine ofre omkostninger er lavere.
med andre ord, hvis omsætningen er der, er du så god nok til at få så stor en del i den (via f.eks google) til at du tjener mere eller det samme, som du kunne tjene ved at arbejde for et firma., og har du muligheden for at arbejde for et firma.

Oversat til Dansk:

Hvis nichen er smal og produktet /service ydelsen helt ukendt, vil salget formentligt være lavt og dermed, er der intet sjovt ved at ligge nr. 1 på google med en leadpris på kr. 20,00.

Du kan jo sagtens opleve at du kun opnår 2 konverteringer om året, selv om du ligger nr. 1 på google med din niche affiliate side, der sælger Afrikansk importeret humus med kaskelot hval smag.
Hvis det så tager dig 1 måned at designe sitet  og bygge links, ja så har du fandme ofret meget i forhold til det du får igen. (40 kroner om året, husk moms og skat)

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:09

livet som iværksættere er at lave det man drømmer der tænkes man ikke på penge men hvor en ens motivation ligger ved at lave det bedste og hele tiden forsættet .

så lav det gerne vil formidle penge kommer vis du brænder for det på et tidspunkt , vis du ikke brænder for kommer penge ikke , jeg kender ej produkt men vis du vil lave det vil sig go for det og kast dig ud i det

vis du ikke brænder for det giver 1000 gange mindre har man ikke motivation til man vil videre formidle og vis går i gang med det ser ud til konventerer fleste penge kan det være du mangler nok motivation til skrive godt om det og du bliver som de 1000 andre ens affiliate sider , derved giver det ikke godt som det på papiret ser bedste ud

Lav det du brænder for som iværksættere , det er i alt det der giver meste igen på langt sigt for alle kan ikke skrive om det samme.

jeg vil aldrig tænke i penge , hvad er ideen , det man skal lave er det man synes giver ens hverdag noget positivt og jo som flere ved jo modgang man får jo mere motivation får man og man må både bruge mere tid og penge uden at have noget at formidle havde jeg i hvert fald ikke haft motivation og derfor siger jeg altid positivt om alle selv vis modparten gør det omvendte

Klasisk fejl ved affiliate sider er du meste frem hæver vis skriver om Nokia mobil telefon , nu skriver du på en måde der siger masser af ting dårligt om det mærket , dette synes den anden ikke om derved bliver det den anden mere motiveret.

Derved skal skrivetalenter være der , for hvem ønsker en anden der vil gør 1000 gange mere fordi dine skrivetalenter er ikke at skrive det gode om vores produkt , men at fremhæver vores gode med det vi ikke synes , du vil desuden kunne få lukket kampagne , vis skriver omvendt

Hvordan skriver alle er tilfreds er åbent lyst du skriver en lang linje vær hvad er godt og ikke skriver hvad er ikke godt ved denne telefon , dog skal siges selvfølgelige skal tænkes lige hvordan sammenligner altid .

Derved det lyder som en god ideen at starte nuværende og du lyder motiveret i den rette iværksættere ånd , nu kan du ikke sammenligne og derved kan du ikke lave den klassiske fejl der giver den anden modpart energi dog skriv ikke også her du sammenligner med andet , men skrive det om vores gode og fremhæve det positive budskab

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)