livet som iværksættere er at lave det man drømmer der tænkes man ikke på penge men hvor en ens motivation ligger ved at lave det bedste og hele tiden forsættet .
så lav det gerne vil formidle penge kommer vis du brænder for det på et tidspunkt , vis du ikke brænder for kommer penge ikke , jeg kender ej produkt men vis du vil lave det vil sig go for det og kast dig ud i det
vis du ikke brænder for det giver 1000 gange mindre har man ikke motivation til man vil videre formidle og vis går i gang med det ser ud til konventerer fleste penge kan det være du mangler nok motivation til skrive godt om det og du bliver som de 1000 andre ens affiliate sider , derved giver det ikke godt som det på papiret ser bedste ud
Lav det du brænder for som iværksættere , det er i alt det der giver meste igen på langt sigt for alle kan ikke skrive om det samme.
jeg vil aldrig tænke i penge , hvad er ideen , det man skal lave er det man synes giver ens hverdag noget positivt og jo som flere ved jo modgang man får jo mere motivation får man og man må både bruge mere tid og penge uden at have noget at formidle havde jeg i hvert fald ikke haft motivation og derfor siger jeg altid positivt om alle selv vis modparten gør det omvendte
Klasisk fejl ved affiliate sider er du meste frem hæver vis skriver om Nokia mobil telefon , nu skriver du på en måde der siger masser af ting dårligt om det mærket , dette synes den anden ikke om derved bliver det den anden mere motiveret.
Derved skal skrivetalenter være der , for hvem ønsker en anden der vil gør 1000 gange mere fordi dine skrivetalenter er ikke at skrive det gode om vores produkt , men at fremhæver vores gode med det vi ikke synes , du vil desuden kunne få lukket kampagne , vis skriver omvendt
Hvordan skriver alle er tilfreds er åbent lyst du skriver en lang linje vær hvad er godt og ikke skriver hvad er ikke godt ved denne telefon , dog skal siges selvfølgelige skal tænkes lige hvordan sammenligner altid .
Derved det lyder som en god ideen at starte nuværende og du lyder motiveret i den rette iværksættere ånd , nu kan du ikke sammenligne og derved kan du ikke lave den klassiske fejl der giver den anden modpart energi dog skriv ikke også her du sammenligner med andet , men skrive det om vores gode og fremhæve det positive budskab