Jeg håber i vil hjælpe med noget feedback på en slags online konsulent service, hvor jeg tilbyder at gennemtjekke og analysere websites. Man kan vel kalde det at give at synstjekke et website.
Men i må gerne læse selve siden da det hele giver mere mening når man læser det jeg har skrevet på selve siden hvor denne service er på.
I må gerne fortælle hvilket indtryk i for af denne service?
Online marketers that are cheap? (the ones that like to pay $2 for an assistant? if so then your price is right
Danish businesses? NO Its WAY too cheap people wont think you can help them and frankly it may be a waste of their time.
I Feel you need some work on your website... Sorry I am so blunt, I am australian, we don't decorate what we say ;)
Thanks for you input.
As you can see on the site I'll be charging $50 after 10 sales, so the $15 price is temporary. My market would be individuals and business who care for a quality service. Not sure if I should ONLY target business or individuals?
kontakt siden sæt gerne der dit cvr nummer og et telefon nummer det skaber troværdighed.
okay priser dog ved jeg ikke hvor meget denne service er rettet mod mange for mange iværksættere har ikke tid derfor ansætter de SEO mand eller kvinde , mange der laver selv ved meget selv .
Det vil give mere vis du laver det hele sætter det ind på hjemmeside optimere laver teksterne og meget andet end kun råd
Mangler interne links struktur på siden , der kunne sagtens lave en underside til hver kerne og der starte med H1 .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows