Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UnoEuro

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Nogen der kender til UnoEuro som hoster på webshopområdet?
Altså om hvorvidt de har en tendens til at tage dette brancheområde alvorligt og ikke proppe deres servere til bristepunktet med kunder. Et forretningstrick One.com f.eks. lyster at dyrke ...

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 13:29

Hej Søren,

Jeg kender ikke til deres setup som sådan, men jeg har kun gode oplevelser med UnoEuro, og jeg har flere sider liggende hos dem.

Deres support er også superhurtig, hvis der en sjælden gang opstår problemer eller hvis du har spørgsmål i forbindelse med tilkøb af andre ydelser.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 13:30

Mener du at du vil køre en Magento-shop på et 10,- Kr. webhotel?

En WPEC-shop ville nok kunne gå, men til systemer som Magento bør du har mere serverkraft IMO.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 13:33

Unoeuro er fint til små og simple hjemmesider - har selv forsøgt mig med en Magento shop på Unoeuro. Det kunne slet ikke lade sig gøre. Den var urimeligt langsom, og det var stort set umuligt at logge ind i backend.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 13:33

Hej Søren,

Har set at Uneuro har haft omkring 900-1200 domæner på hver server :P

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 13:33

Jeg har kun gode erfaringer med UnoEuro. Jeg har 3 mindre affiliatesider hos dem som kører upåklageligt. Når det så er sagt, bør det nævnes at mine sider ikke trækker meget trafik og jeg sjældent holder øje med dem = jeg ved ikke om der korte perioder med nedetid. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:50

Jeg har ligesom et par andre gode erfaringer med UnoEuro, jeg driver som ovenstående også et par affiliate sites fra mit webhotel hos dem. Jeg har ikke oplevet nogen former for nedetid, i den periode jeg har været hosted hos dem.

Dog tror jeg ikke det er et god webhotel til f.eks. en Magento webshop løsning, da den simpelthen kræver for mange resurser. Der ville jeg nok vælge en af de udbydere, der har speciale i hosting af Magento løsninger.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:26

De absolut en af de bedste til prisen , jeg har selv et par sider hos dem mandestrip.dk ligger hos dem som en af mine sider og den har aldrig været nede indtil videre 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 22:33

Gode erfaringer med Unoeuro herfra.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:42

Jeg kan anbefale UnoEuro. I de ca 6 måneder jeg har hostet en shop hos UnoEuro har jeg oplevet god hastighed og har ikke konstateret at mit site har været nede. Endvidere synes jeg deres backoffice er meget brugervenligt.
Det skal dog siges at min trafik mængde har været begrænset

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)