Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når kærligheden gør ondt.....feedback ønskes af det helt nye netværk/forum

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 41
Fra  Sundberg Grafik Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Så er det helt nye netværk/forum www.detknustehjerte.dk næsten klar til officiel åbning. Men inden vi går i luften kunne det være fantastisk at få jeres professionelle syn på sagen.

Er konceptet forståeligt?
Er det nemt at bruge?
Er der noget der ikke fungerer?
Fremstår det seriøst?

Log gerne ind som:

test
test2011

for at se hvordan sitet fungerer som bruger.

Mange hilsner
Berit

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 13:04

Jeg er lidt forbavset over at finde ud af at siden ejes af et grafisk firma, - for der er intet i grafikken der fungerer! Utrolig dårlig pixelering,drag-rezising og forkert filformat er gennemgående træk.

Derfor fremstår siden useriøs, som en slags døgnflue som end ikke stifterne tror rigtigt på.

Går man så lidt i dybden, så er selve konceptet som sådan fint nok, - for kvinder - men som udgangsspunkt er der for megen negativitet mod hvad andre gør og siger, - og alt, alt for lidt fokus på hvad sitet kan gøre for brugeren.

Hvorfor man på så enkle præsentationssider bruger copy/paste meget, forstår jeg simpelthen ikke.

Af et betalingsforum at være, - er det en ommer.

Jeg ved at det er hårde ord, og jeg kan da også sagtens finde rosende gloser frem, men det er simpelthen først når folk/brugerne er indenfor at kvaliterne og konceptet for alvor træder i karakter, - og det dur simpelthen ikke hvis det skal være kommercielt på den måde som i har valgt at lave det.

Så hånden på jeres eget hjerte, - er der lagt tid nok i projektet? Har i gjort jers bedste?  Kan i svare ja, - så skal i hyre proff. hjælp til hjemmesiden.

Svarer i ærligt nej - så har i noget at arbejde med fremover - og det kan sagtens lykkes for jer.Yes

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 13:39

Hej Berit,

Tillykke med siden, jeg synes umiddelbart det er en flot side og en god ide - jeg kan ikke nikke genkendende til kritikken af det grafiske, men det er muligt at der er fejl afhængig af browser o.lign

Lidt feedback:

*Hvor er forummet? - Jeg kan ikke se det allervigtigste på siden, nemlig hvor jeg skal debattere med de andre "knuste hjerter"?

*Du skal have noget momentum for at få siden i luften og en stor brugerskare. Ved at kræve betaling for alt interaktivitet, vil du skræmme rigtigt mange væk og du vil aldrig få en masse gratis indhold fra brugerne. Jeg tror du skal lade meget mere være gratis (f.eks dagbog + forum) og så overveje hvilke andre elementer du kan tage betaling for.

En ide kunne f.eks være at have en "førstehjælp" E-bog til knuste hjerter til salg, en "Kom videre/kom over sorgen" lydfil (f.eks med visualiseringer) e.lign - husk også på at du får væsenligt mere i reklameindtægt, jo flere brugere du har (så byd dem velkommen og pas godt på dem med en masse gratis goder)

*De tre kategorier Musik, Digte og Historier er alt for godt gemt af vejen, det er nærmest et tilfælde hvis man finder dem. Generelt ville det måske være godt med noget mere overordnet "site navigation" fra forsiden, så man kan få overblik og aldrig farer vild (og ikke misser noget).

* Det allermest centrale på forsiden, bliver brugt til at vise en grå boks med fire faneblade og selvom der er noget relevant indhold, så vil jeg ikke mene det er optimal brug af dit bedste blikfang. Specielt ikke når jeg kommer igen og igen som bruger. Få noget mere dynamisk ind her.

*Alt info omkring siden ligger når jeg trykker på betalingskortene i nederste hjørne, men samtidig kan jeg ikke betale der (?) - Det er noget rod :)

- Og til sidste lige et par småting:

Det ser forkert ud at password/username bliver skrevet med lysegråt, som om jeg ikke skriver rigtigt i feltet, specielt når der heller ikke kommer en hånd frem når jeg sætter musen over "log in" feltet.

Sidens navn bør også være et link tilbage til forsiden (og ikke kun hjertet i venstre hjørne)

Held og lykke med det!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Sundberg Grafik Skrevet kl. 14:10

Hej Jacob,

Tusind tak for rigtig god feedback, det er præcis derfor det er godt, at sitet ses af andre øjne :)

Jeg forstår fuldt ud dit argument for at mere skal være gratis, bl.a. debatter. Men faktisk er det meget bevidst at det ikke er gratis. Ofte ender offentligt tilgængelige debatter i grimme skældsord, tilsvining og anden useriøs opførsel - og det hører bare ikke hjemme i dette forum, derfor begrænsningen. Men jeg kan selvfølgelig godt se at det også begrænser trafikken/interessen. Men meningen var også lidt at det skulle være et "lukket" netværk for knuste hjerter og terapeuter.
Men jeg har bestemt dine vise ord i baghovedet nu :)

Mht. debatforum - så var meningen (når der kommer brugere) at de 4 faneblade skulle vise 4 forskellige debatter, alt efter hvor man er i processen. Og her kan så både brugere og terapeuter deltage. Men nu hvor du påpeger det, kan jeg da godt se at hele den grå kasse i midten er uaktuel når man logger ind flere gange....den må jeg lige arbejde med...

Og ja, der mangler nok en eller anden form for samlet overblik så man ikke misser noget. Det må også lige med i overvejelserne. Desværre er midlerne til udviklingen jo ikke ubegrænsende ;)

Endnu engang tak for hjælpen.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 14:44

Phillip Dyhr Hobbs:

Perfekt svar. 5 stjerner!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Sundberg Grafik Skrevet kl. 14:48

Hej Phillip

Tusind tak for din video - og rigtig god kritik. Jeg kan sagtens se hvad du mener med alt for meget tekst og kasser. Og jeg vil slet ikke forsvare det. Jeg har forsøgt - med designet - at signalere at dette var et seriøst sted, og dermed også "forskrække" useriøse brugere. Jeg har jo taget udgangspunkt i mig selv i den situation, og når man sidder og har det rigtig skidt pga. knust hjerte - så læser man ALT hvad man kan komme i nærheden af, om emnet. Men du har ret, jeg skræmmer nok FOR mange væk med al den tekst.

Og ja, der er et problem med linket i "Find en ven". Når man er betalende bruger så virker linket, men ikke når man "bare" er besøgende. Så det skal selvfølgelig rettes.

Ligeledes linket med betalingskort. Egentlig ville jeg helst undvære disse kort - men dem kræver Nets jo. Så den skal selvfølgelig linke til en infoside - eller til "opret ny bruger".

Super gode points - tusind tak :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:03

Vil også sige at de røde hjerter tiltrækker en masse unødnevdig opmærksomhed ( de er også uskrarpe billederne som phillip siger )

Et enkelt råd som jeg tror kan løfte budskabet med siden en del:

Under din titel og logo er der jo masser af plads, så hvorfor ikke udnytte det og find på en catchy sætning om hvad du egentlig kan forvente af dette site, ligesom Amino har " Mødestedet for iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende" -  så kunne du finde noget tilsvarende til din side...

Personlig er jeg lidt i tvivl om hvor mange der vil blive abonenter, da det i tilbyder mod betaling kan opnås gratis igennem så mange andre forarer og sider på nettet...

Men det vil tiden jo vise...

Held og lykke med det ihvertfald!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:10

Thankyou kindly :)

You could add the payment cards in the footer 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:30

Logo

Lav et logo øverste på siden i stedet for domæne navnet det viser lidt hvad du kan lave.

Menuen

Mangler der sammenhænge på siden imellem menuer , de rammer i lige hinanden , der er ikke klare linje imellem punkterne .

Betalings kort

Betalings dankort går til om siden er det fordi det ikke virker endnu, jeg mister lige et par point der i troværdigheden 

links struktur

husk lav interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes linker du til under side der omhandler dette ord lige som amino.dk med sin wiki side det giver meget viden videre .

Billederne

giv alle billederne titler tags derved kan det findes i google billedet søgning.

komtaktsiden

kontakt siden intet info frem der med grund info kontakt adresse cvr nummer telefon nummer og 1 linje kort om dig , god ide der med en kontakt formular derved let at kontakte dig

Titlerne 

Husk brug h1 i overskrifter og h2 h3 h4 det giver overskueligheden på siden 

Teksten mv

Videre formidle mere viden, det virker som om du er rimelig motiveret lig alt du ved og gerne videoer og flere billeder

Url 

sæt dem så de kort og sigende end masse tal og tegn sådan her detknustehjerte.dk/kontakt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)