Kære Aminoer, Så er det helt nye netværk/forum www.detknustehjerte.dk næsten klar til officiel åbning. Men inden vi går i luften kunne det være fantastisk at få jeres professionelle syn på sagen. Er konceptet forståeligt? Log gerne ind som: test for at se hvordan sitet fungerer som bruger. Mange hilsner
|
Jeg er lidt forbavset over at finde ud af at siden ejes af et grafisk firma, - for der er intet i grafikken der fungerer! Utrolig dårlig pixelering,drag-rezising og forkert filformat er gennemgående træk.
Derfor fremstår siden useriøs, som en slags døgnflue som end ikke stifterne tror rigtigt på.
Går man så lidt i dybden, så er selve konceptet som sådan fint nok, - for kvinder - men som udgangsspunkt er der for megen negativitet mod hvad andre gør og siger, - og alt, alt for lidt fokus på hvad sitet kan gøre for brugeren.
Hvorfor man på så enkle præsentationssider bruger copy/paste så meget, forstår jeg simpelthen ikke.
Af et betalingsforum at være, - er det en ommer.
Jeg ved at det er hårde ord, og jeg kan da også sagtens finde rosende gloser frem, men det er simpelthen først når folk/brugerne er indenfor at kvaliterne og konceptet for alvor træder i karakter, - og det dur simpelthen ikke hvis det skal være kommercielt på den måde som i har valgt at lave det.
Så hånden på jeres eget hjerte, - er der lagt tid nok i projektet? Har i gjort jers bedste? Kan i svare ja, - så skal i hyre proff. hjælp til hjemmesiden.
Svarer i ærligt nej - så har i noget at arbejde med fremover - og det kan sagtens lykkes for jer.