Hejsa Aminoer!
Ved godt det er pisse sent at skrive på, men faldt lige over noget som jeg har tænkt over længe
Amino består jo hovedsageligt af iværksættere/selvstændige ikke sandt?
Derfor tænkte jeg at jeg altid har drømt om at lave en iværksætter blog, hvor jeg interviewede forskellige danske iværksættere! At kunne få deres oplevelser med og sådan tror jeg der kunne hjælpe en del nye iværksættere, derfor ville jeg tage alle mulige forskellige iværksættere, store som små, og interviewe dem hvis de havde lyst! Men her er det store problem så?
HAR I LYST?
- Altså jeg skal selvfølgelig ha købt mig et domæne, og sådan noget!
Men regnede med at hovedsageligt ville det ende som podcast hvor man snakkede over skype!
Ellers kunne man til flere iværksætter events optage videoere, jeg kunne besøge deres butikker/firmaere og sådan! Det kunne være så fedt efter min mening ihvertfald! Men hvad syntes i om ideen?
Hovedsageligt er der ingen bekostninger i at jeg skulle ha den. Det jeg mener er at jeg får penge ud af det... Tænkte mere på at hvis jeg lavede PR, for jer som iværksættere om i så kunne give mig igen! så det blev en fifty fifty erklæring. Så hvis jeg lavede en video for dig - gav du noget til mig! Ikke penge men noget for din virksomhed som så ville være min anerkendelse på at jeg simpelthen har interviewet dig! Det kunne være alt fra en kuglepind til en tshirt!
Hvad siger i?
- Mads
(Spændt på kommentare)