Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog med interviews fra iværksættere - hvad synes i?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer!

Ved godt det er pisse sent at skrive på, men faldt lige over noget som jeg har tænkt over længe

Amino består jo hovedsageligt af iværksættere/selvstændige ikke sandt?

Derfor tænkte jeg at jeg altid har drømt om at lave en iværksætter blog, hvor jeg interviewede forskellige danske iværksættere! At kunne få deres oplevelser med og sådan tror jeg der kunne hjælpe en del nye iværksættere, derfor ville jeg tage alle mulige forskellige iværksættere, store som små, og interviewe dem hvis de havde lyst! Men her er det store problem så?

HAR I LYST?

- Altså jeg skal selvfølgelig ha købt mig et domæne, og sådan noget!

Men regnede med at hovedsageligt ville det ende som podcast hvor man snakkede over skype!

Ellers kunne man til flere iværksætter events optage videoere, jeg kunne besøge deres butikker/firmaere og sådan! Det kunne være så fedt efter min mening ihvertfald! Men hvad syntes i om ideen?

Hovedsageligt er der ingen bekostninger i at jeg skulle ha den. Det jeg mener er at jeg får penge ud af det... Tænkte mere på at hvis jeg lavede PR, for jer som iværksættere om i så kunne give mig igen! så det blev en fifty fifty erklæring. Så hvis jeg lavede en video for dig - gav du noget til mig! Ikke penge men noget for din virksomhed som så ville være min anerkendelse på at jeg simpelthen har interviewet dig! Det kunne være alt fra en kuglepind til en tshirt!

Hvad siger i?

- Mads

(Spændt på kommentare)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:39

Lyder som en god ide, hvis du kan få det igang :) Jeg ville ikke forvente noget for personerne du snakker med, du skal tænke at det er noget de gør for dig og ikke omvendt. Hvis det bliver en succes, har du fået en masse personlig branding, og det ville være fantastisk! :)

Hilsen Alexander Larsen

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:47

Tak for svaret!

- Er der andre der vil komme med noget til det?

Det ville være  en stor hjælp tak!

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 14:47

Er det et svar på det ikke er en god ide siden der ikke komemr så meget input?

Tror sku det er overskriften.. ^^!

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:55

Mads:

Er det et svar på det ikke er en god ide siden der ikke komemr så meget input?

Tror sku det er overskriften.. ^^!

Jeg har lige ændret overskriften fra "Iværksætterbloggen" til "Blog med interviews fra iværksættere - hvad synes i?".

Måske det kan give lidt bedre respons :-)

Jeg synes det lyder som en god idé, og vil gerne kommentere på noget Alexander skrev:

Alexander Larsen:
Lyder som en god ide, hvis du kan få det igang :) Jeg ville ikke forvente noget for personerne du snakker med, du skal tænke at det er noget de gør for dig og ikke omvendt. Hvis det bliver en succes, har du fået en masse personlig branding, og det ville være fantastisk! :)

Hilsen Alexander Larsen og Molia.dk  

Jeg mener det er en fejl, at du siger at det kun er Mads der vil få noget ud af det. Det er en win/win-situation hvis Mads gør noget ud af bloggen. Det kan godt være at Mads bliver brandet en smule, men det gør de som bliver interviewet også - i al fald hvis bloggen bliver markedsført godt nok.

Jeg siger det er en win/win - dog bliver udfordringen at få diverse iværksættere til at tro på idéen, og konceptet. Det ér jo dyrbar tid for diverse iværksættere, og derfor skal det være bundseriøst, og ikke være et "lalle"-projekt.

Med Venlig Hilsen
Morten

PS. Held og lykke med det :-)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 18:02

Gør bestemt intet det med overskriften!

Men tak for svaret!

Andre?

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 18:03

Det bliver en stor udfordring. Men hvis du får nogle gode navne til at snakke osv., så tror jeg på det - bestemt.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 18:17

Jeg synes helt bestemt, at det lyder som en fantastisk idé! Det ville i hvert fald være noget jeg ville læse hvis det var gjort på en rigtig god måde. Det er også et projekt jeg selv har overvejet før, og ville da stadig være interesseret i det, hvis du søger en kompagnon? Skype-Wink

Klø på, og spring ud i det! Hvis det fejler, så er det godt man kun kan lære af sine fejl Skype-Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 18:37

Morten Madsen:
Jeg mener det er en fejl, at du siger at det kun er Mads der vil få noget ud af det. Det er en win/win-situation hvis Mads gør noget ud af bloggen. Det kan godt være at Mads bliver brandet en smule, men det gør de som bliver interviewet også - i al fald hvis bloggen bliver markedsført godt nok.

Hej Morten

Mente heller ikke at den anden part ikke ville få noget ud af det... Mener bare ikke han skal tage noget for det. Som du selv siger er det noget de begge vinder på.

P.S Tillykke med fødselsdagen :)

-Alexander Larsen

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:51

Alexander Larsen:

Morten Madsen:

Hej Morten

Mente heller ikke at den anden part ikke ville få noget ud af det... Mener bare ikke han skal tage noget for det. Som du selv siger er det noget de begge vinder på.

P.S Tillykke med fødselsdagen :)

-Alexander Larsen

Nååår på den måde. Jeg misforstod :-)

Ja så er vi ganske enige Yes.

Tak for det - ja 23 år - yaii hehe ;-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)