Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense - Folk klikker men tjener ingen penge?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har for sjov prøvet at ligge AdSense på en af mine sider, og kan se at der umiddelbart er mellem 20 og 40 der klikker hver dag, men jeg tjener ingen penge, hvordan kan det være..?

De første 3 dage tjente jeg penge, men nu skriver den 0,00 kr. ved resten af dagene i denne måned, på trods af at der har været mellem 20-40 klik pr. dag... ?!?!

Håber der er nogen der kan kaste lidt lys over denne sag for mig.

De bedste hilsner

Mikkel Schmidt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:12

skal den der klikker videre ikke købe noget , derved kan det godt være du har bare været lidt heldig i starten, at det gav lidt penge ved meget få klik

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:14

Nej skal de ikke Mikael. Lyder godt nok mærkeligt Mikkel. Hvor ved du fra at folk klikker?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 20:25

Hej Emil,

Det kan jeg se i mine rapporter fra mit AdSense kontrolpanel.. 

Ja syntes også det virker meget mærkeligt.. 

Det er ikke mig selv der bare sidder og klikker, jeg har faktisk slet ikk klikket på dem selv. Men jeg tænker hvis der er gengangere på siden og google så spore at det er samme IP adresser der klikker på siden, at det så ikke giver noget, hvis det er de samme som de føste 3 dage der har klikket de andre dage.

Kan det spille en rolle??

// Mikkel

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:32

Synes jeg har læst et sted noget om det med samme IP flere gange i træk. Ifølge at google kan tro at du får familie eller venner til at trykke hver dag.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det du er udsat for vil jeg mene er smartpricing, du bliver ikke betalt hvis der er mistanke om kvaliteten af de besøgende du sender videre, dette kan ske på baggrund af flere ting, men vil mene det kunne være den samme person som klikker.

Hvis du har statcounter installeret kan du de besøgenes adfær og se hvem der klikker, finder du af af der er en ip som klikker og igen og igen så er der noget galt og vil strak pille adsense af dine side med det samme.

Alternativt at du prøve at sætte en linkbox ind i stedet, hvis du stadig har problemet så vil jeg tro nogle laver numre.

Dog tror jeg ikke det vil være den samme person i dette tilfælde alene af den overbevisning at du fik en del klik de første par dage og hvis du har modtaget samme antal klik nu, så vil jeg ikke mene det er en person som klikker.

Jeg ville selv tage adsense af min side, give det en uge eller to og så smide en meget diskret adsense blok på siden, gerne så din CTR forbliver meget lav under 1%. Hvis du begynder at få penge igen, så kan du stille og roligt andre din placering og størrelser.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 13:05

IværksætterGen:

Synes jeg har læst et sted noget om det med samme IP flere gange i træk. Ifølge at google kan tro at du får familie eller venner til at trykke hver dag.

Google har meget udspekulerede værktøjer til at lure "click-fraud" og hvis der er mistanke om det, lukker de din konto på stedet.

Som Michael og Daniel skriver bliver dine kliks sandsynligvis ramt af smartpricing, hvilket er et koncept, der har til formål at sikre annoncørerne værdi for deres penge - dvs. hvis dine kliks ikke konverterer til salg hos annoncørerne, bliver du heller ikke betalt (omend meget lidt).

Hvis du for kort tid siden har sat adsense på din side (hvilket jeg fornemmer på dit indlæg) kan der i starten desuden være perioder, hvor adsense-programmet "mærker dine kliks an" - dvs. det forsøger at vurdere hvilken klikpris, der er den korrekte for dine kliks.

Sandsynligheden for at det er en svindler eller konkurrent, der bevidst sidder og klikker på dine annoncer er lille - især hvis du netop har sat annoncerne på (og du skal selvfølgelig ikke selv klikke på dine annoncer eller på andre måder forsøge at snyde google - de opdager det). 

Hvis jeg var dig, ville jeg lade adsense-reklamerne køre i nogle uger og se hvad der sker.

Smid evt. et link til siden her i tråden...så er det meget nemmere at vurdere din situation.

/JG

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 19:34

Tak for de gode svar..

Jeg tror jeg prøver at lade adsense køre et par uger og se hvad der sker.

Siden der er tale om kan i se her: http://www.gode-film.dk/

Jeg høre gerne fra jer, hvis i kan vurdere noget ud fra siden ved at kigge på den..

// Mikkel

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 08:13

Mikkel Schmidt:

Siden der er tale om kan i se her: http://www.gode-film.dk/

Jeg høre gerne fra jer, hvis i kan vurdere noget ud fra siden ved at kigge på den..

Dine annoncer er normalt placerede og jeg kan ikke se at sidens tema skulle være noget problem i forhold til adsense....tålmodighed er en dyd.

/JG

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 08:33
Har du valgt visning af velgørenhedsannoncer fra eller til? Google vil, hvis valgt, vise velgørenhedsannoncer i de tilfælde den ikke har relevante annoncer at vise. Disse giver ikke penge ved klik.

Men det er nok ikke det (kun det?) der er skyld i at du har klik uden afregning. Ville være MEGET underligt!

Måske en bot klikker på dine links? Jeg har oplevet at et scipt der skulle tjekke min side for døde links, klikkede lystigt på adwordsannoncer og bannersnnoncer. Du har ikke tilmeldt dig sådanne tjenester?
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)