Synes jeg har læst et sted noget om det med samme IP flere gange i træk. Ifølge at google kan tro at du får familie eller venner til at trykke hver dag.
Google har meget udspekulerede værktøjer til at lure "click-fraud" og hvis der er mistanke om det, lukker de din konto på stedet.
Som Michael og Daniel skriver bliver dine kliks sandsynligvis ramt af smartpricing, hvilket er et koncept, der har til formål at sikre annoncørerne værdi for deres penge - dvs. hvis dine kliks ikke konverterer til salg hos annoncørerne, bliver du heller ikke betalt (omend meget lidt).
Hvis du for kort tid siden har sat adsense på din side (hvilket jeg fornemmer på dit indlæg) kan der i starten desuden være perioder, hvor adsense-programmet "mærker dine kliks an" - dvs. det forsøger at vurdere hvilken klikpris, der er den korrekte for dine kliks.
Sandsynligheden for at det er en svindler eller konkurrent, der bevidst sidder og klikker på dine annoncer er lille - især hvis du netop har sat annoncerne på (og du skal selvfølgelig ikke selv klikke på dine annoncer eller på andre måder forsøge at snyde google - de opdager det).
Hvis jeg var dig, ville jeg lade adsense-reklamerne køre i nogle uger og se hvad der sker.
Smid evt. et link til siden her i tråden...så er det meget nemmere at vurdere din situation.
/JG