Lyder som om at subway er noget man skal prøve :) Det med lønningerne er nok rigtigt, men det kan man vel klare med hovedsageligt ungarbejde når det er muligt. Tillykke Therese :D |
Subway? nogen der har planer :D
Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning
Men er sikker på at det har et stort potentiale! Og tror altid kun der er en på vagt her ihvertfald, og ret småt lokale, som en mellem størrelse lejlighed. Og det er jo med til at holde omkostningerne nede |
Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside
74 kr.? Sidst jeg var på Burger King måtte jeg smide lidt over 150 kr., og det var endda med en lille sodavand (Hader det stads), men okay skal så også have en burger med det hele + "krølle" fritter + milk shake og sour cream :D Har endnu ikke været på SubWay, men kunne da være man skulle kigge forbi der næste gang man er på roadtrip. SunSet derimod bryder jeg mig ikke rigtig om, deres mad er jo ikke et måltid, det er jo blot et mellem måltid, og det er endda at overdrive lidt ... |
Mads Madsen
Du kan have ret Mads, man får faktisk mere for pengene på subway end man gør på f.eks. burgerking, subway mætter væsentligt mere, og er nok også en del sundere ;) |
Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside
Jeg tror det vil være mere interessant med franchise i Carl's Jr.-kæden. http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-43877398:ny-burgerkæde-kommer-til-danmark.html?forside
|
Kommer snart...
Det tror jeg også, men det er også ret begrænset hvem de tager ind. Og jeg tror du skal have en ret god kapital - i forhold til subway! |
30 cm / 12" er altså også et forholdsvis stort måltid. Den gemmensnitlige dansker med vores madvaner (uden at fornærme nogle) burde kunne blive mæt af Subway menu med sandwich på 6". Den koster omkring 50-60 kr. hvilket må siges at være standard i Danmark. Hvis du er prisbevidst og vælger dagens sub koster det dig 29 kr - en fin pris hvis I spørger mig. |
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk
Er priserne hundrede procent fastlagt på forhånd? Kan ikke få det til at passe at det skal være så meget dyrere i Danmark end Thailand, Singapore og Australien hvis man ser på at råvarerne er de samme. Men kan selvfølgelig godt være det er bestemt fra ejernes side. |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Som Kristoffer er inde på, så er de meget udbredt i Tyskland, og de sandwiches er ALTID et hit! Her i byen er der ofte 20-40 minutters kø, hvis man kommer mellem 13-16... Kender ingen fra DK, som ik har syntes godt om de sandwiches, og der er jo en masse kombinations muligheder! Så kom igang! |