Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Subway? nogen der har planer :D

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har denne subway  reklame været på amino i et godt stykke tid, og de ser faktisk ret lækre ud de sandwich de sælger.

Så ville jeg bare lige høre om der er nogen der har planer om at starte op ? :) 

Evt. hvor henne de har planer om dette?  Der  er nemlige ikke nogen i nærheden af hvor jeg bor. 

Mvh. Christian Justesen 

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:27

Jeg ved de har været I Sønderborg og Vejle og nogele andre steder.

Men det ser ud til at der er sket ændringer i deres setup, da ham der havde Franchise oprindeligt har ændret navn til Fresh, men vist stort set kører det samme koncept.

I øvrigt er konceptet jo idag verdens største fast food kæde, så hvis du har mod på det, hvorfor ikke prøve, hvis du har det rigtige sted.

http://consumerist.com/2011/03/subway-bigger-than-mcdonalds.html

Jeg ville dog se den franchise meget godt igennem, da der tit er voldsomme krav til kapital, vækst m.m. i de koncepter,

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 13:33

Mener kun der ligger 4 i Danmark på nuværende tidspunkt - så mon ikke der er mange gode spots tilbage? :P

Jeg synes personligt at Subway har et langt større eksistensgrundlag end Sunset på det danske marked, så jeg tror nok det skal nok blive en succes hvis man har mod på at starte op. 

+'er: 

hurtig fastfood

billigt - især meal of the day

Kan etableres i meget små lokaler 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 13:38

Mener ham General Franchisetager var oppe på 6 på et tidspunkt (fra lokalpressen), men som sagt der er sket nogle ændringer på bagsmækken af en eller anden grund...

Har det som Jacob, foretrækker også Subway frem for Sunset, men det jo smagssag.

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 13:39

Det bliver da ihvertfald spændende at se om de vokser i Danmark. 

Tror nu ikke det er noget for mig, men det kunne jo altid være et side projekt :) 

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51

Jeg tror simpelthen Danmark er et for løntungt land til at kunne bære koncepter som SubWay.

Jeg ynder selv at frekventere disse sándwichbarer, når jeg støder på dem her i Dk og sepcielt i udlandet hvor de er meget mere repræsenteret, da jeg synes det er et forrygende koncept med rigtig gode varekvaliteter.

Men da idéen med konceptet netop er, at man selv "bygger" sin sandwich tror omkostninger til lønninger vil "dræbe" mange muligheder i netop DK. Så skulle de da prøve at standardisere deres sortiment ligesom Sunset, men så skrider konceptet jo...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 13:57

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Jeg tror simpelthen Danmark er et for løntungt land til at kunne bære koncepter som SubWay.

Ikke sikker på du har helt ret med omkostninger Brian, når jeg har været her i Sønderborg f.eks. klarer de sig med 2 personer på vagt og små lokaler.... da er MCD noget tungere, men ok også mere omsætning, men bygninger, drivein o.lign er jo også noget større generelt hos MCD...

Men lidt fornyelse på det marked ville helt sikkert ikke skade....

Velbekomme Smile

/

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 15:48

Subway er helt klart at foretrække... Håber virkelig at der kommer en i Randers Yes

Jeg springer ikke selv lige ud som franchise tager, da det nok ikke hænger sammen med 5 børn (og nr. 6 på vej til marts) Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Subway er konge!!! Jeg bor i Flensburg og her er der vidst 2 eller 3 Subways og spiser der ind i mellem... Min favori er Teryaki Chicken mmh.... :)

Synes det er 100 gange bedre end Sunset..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:58

Men igen kan man sige at det nok bliver for dyrt som det gør de fleste steder i dk pga. løn, skatter osv.. Jeg har svært ved at betale fx 70 kr. for en Subway(Tror næsten vi kommer derop for en hel sandwich hos dem i dk)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)