Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man kontakte stort firma, for at finde kontor?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Mit spørgsmål går ud på, om i tror dette kan lad sig gøre?

Jeg leder efter kontorlokale på 8-15 m2, men vil ikke give min. 2-3000,- per måned + indskud.

Tror i man måske kunne kontakte nogle storevirksomheder, som allerede er etableret, som måske har sådan et lokale stående, hvor man måske kan få det gratis eller til 500-1000,- per måned og uden indskud?

(Hvis nogle har kontor til maks. 2000 og uden indskud, bare kontakt mig)

Mvh Lasse

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 23:01
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 17:26

Lasse Lykke(Master Vind):
Tror i man måske kunne kontakte nogle storevirksomheder, som allerede er etableret, som måske har sådan et lokale stående, hvor man måske kan få det gratis eller til 500-1000,- per måned og uden indskud?

Hej Lasse,

Prøv at kontakte OJD. De er (som du sikkert har set) igang med om- og nybygning og har en tom bygning med lager og kontorlokaler.

Ref.: http://www.solrodnyt.dk/solrodnyt/?article=5985

Det kan godt være at de vil hjælpe en ung iværksætter igang.

OJD-fonden er i hvertfald ikke blege for donationer i millionklassen til f.eks ZOO. (omvendt kan det også være at de ikke gider at røre det med en ildtang - men det er da forsøget værd, når de nu har en tom bygning)

mvh

Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan prøve at spørge Susan Vestergaard her på Amino. Hun lejer kontor - egentlig et skrivebord m.m. - et sted på Nørregade nær Gammel Torv i Kbh. Her er der flere, der lejer sig ind og man kan låne et lokale til møder og kurser.

Der er også nogle organisationer, der tager sig af nye iværksættere. Jeg kan ikke huske hvem, men har hørt og nogen, Officina hedder de vist eller noget i den stil. Spørg dem om mulighederne.

Jeg synes også, at du skal prøve Lokalebørsen her på Amino. I den øverste menubjælke er der midt på et punkt, der hedder Lokalebørs. Her annonceres der med lokaler, og man kan vist selv efterlyse lokaler.

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:02

Kan du bruge en kontorplads i Tåstrup?

Hvad forventer du af el-varme-printer-internet?

Mvh Maria

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 19:31

Skal være et kontorlokale, da jeg  også har varer som skal opbevares der :)

Derfor er en kontorplads ikke nok! :) Tåstrup ligger ikke godt i forhold til mig. Da jeg går i skole i lyngby og bor Solrød

Mvh Lasse

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 21:18

Det kunne også være at du kunne lave en aftale med nogen der vil leje dig et lokale til eks. 500 kr/mdr og så at det gradvist stiger med din omsætning eller over tid. Bare en idé.

Held og lykke Lasse.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 21:46

Daniel Dipo:

Det kunne også være at du kunne lave en aftale med nogen der vil leje dig et lokale til eks. 500 kr/mdr og så at det gradvist stiger med din omsætning eller over tid. Bare en idé.

Held og lykke Lasse.

Tak for inputet! :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)