Ja de er nede, men jeg har ikke problemer med mine .dk domæner.
Men jeg kan heller ikke se hvorfor det skulle give problemer, idet de eksisterende DNS-servere jo gerne skulle blive ved med at virke og pege de rigtige steder hen.
Så kan der være et eller andet med hvordan aktivering og deaktivering af domæner foregår der måske kan give et eller andet knas - uden at jeg ved noget om det.
ingen problemer her mine domæner er overført , domæner ligger normalt på et webhotel det er kun der man aktivere , betaler årligt gebyr , vis de er nede betyder det altså ikke din hjemmeside altså også er nede
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Searching for xxxxx.dk. A record at J.ROOT-SERVERS.NET. [192.58.128.30] ...took 12 ms Searching for xxxxx.dk. A record at p.nic.dk. [204.61.216.36] ...took 3 ms
Searching for nonexistent.dk-hostmaster.dk. A record at J.ROOT-SERVERS.NET. [192.58.128.30] ...took 10 ms Searching for nonexistent.dk-hostmaster.dk. A record at l.nic.dk. [192.38.7.242] ...took 30 ms Searching for nonexistent.dk-hostmaster.dk. A record at auth02.ns.dk-hostmaster.dk. [193.238.184.112] ...took 18 ms
Nameserver auth02.ns.dk-hostmaster.dk. reports: No such host nonexistent.dk-hostmaster.dk.