Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vi online? hvad synes i? alt kritik er velkommen men konstruktivt fortrækkes :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor tilbyder I jeres service, i hele Danmark?? Hvis ikke, så syntes jeg det skal stå på forsiden.

Mvh Jimmi

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 20:50

Tillykke med jeres nye side Smile

Jeg synes at den første skrifttype er svær at læse, det samme gælder jeres sidemenu.

"Kom tilbage senere for flere nyheder på vores hjemmeside" i bunden af siden er meget lys, så den er nem at overse.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:59

Ohøj

På en eller anden måde syntes jeg endelig at din side er pæn nok, men omvendt, Den fanger mig sku ikke.

Det jeg læser og det jeg ser på siden hænger ikke sammen oppe i mit hovede. Jeg tror måske at jeg savner nogle irl Billeder eller endnu bedre nogle videoer som viser hvem i er og hvad i laver. Det tror jeg klart vil gøre jeres side mere ´levende´evt så kig lidt rundt og se på hvad andre inden for jeres område har gjordt på deres site ( ikke at i skal kopier fra dem, men måsle få ideer ) 

Men jeg syntes sku at ideen og konceptet er okay. og tror at i vil komme langt med nogle produkt videoer ;-)

men held og lykke med jeres projekt ;-) 

kh

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:20

Ham på forsiden logo - banner med sort sække ligner ikke helt en arbejdes mand det er simpelthen for mange ligheds punkter med en indbruds tyv , lav det mere med farver og kan se han ruder op .

jeg ville vælge lave mere hvid baggrund det viser renhed og op med farver der viser en byggepladsen der bliver ren i logo .

Titlen

Brug andet end domænet det ligger man nummer et med lige vel lav en lang sigende gerne på alle 67 tegn som google viser og erne unikke titler alle sider det er godt på vej kan jeg se

Kontakt siden

Frem med cvr nummer og telefon nummer det skaber troværdighed , gerne en kontaktformular der også.

Meget tekst fattig siden lige mere viden på siden, uden rigtigt meget tekst svært er det med google.

Husk lav interne links på siden hver gang et kerne ord nævnes linker du til siden der starter med h1 om dette emme.

Husk når kommer tekst siden lav h1 overskrifter på siden og underover skrifter h2 h3 h4  det deler teksten op i hvad der er vigtigt og hjælper på overskuelighede

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:15

Tak for dit input Mick, idéen med en video er slet ikke dårlig og er noget jeg vil se om jeg kan få bikset sammen, ja jeg giver dig ret i at der mangler lidt billeder og det er også noget der vil komme op hurtigst muligt, endnu engang mange tak for dit input!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:24

Jeg ville nok købe en template fra eksemplevis http://themeforest.net/. Her kan du få noget rigtig godt til under 100 kr.

Hold jeg til det i er bedst til Smile.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 23:00

Nu er der flere der nævnt noget om design og sprog mm. ENIG... men....

Nu skriver I at I har tømmer , murer ..... diverse håndværker.... men under priser står der intet om..

En timepris kunne der oplyses eller alternativ noget om at folk må kontakte jer for prise vedr. entreprise arbejde mm.

Hvis jeg nu var entrepriseleder og skulle bruge en pladsmand / oprydbningsfolk mm. så vil jeg kigge på en referance liste ud over prisen. 

Desuden så er der hav derud af den samme type firma som jer.. var er det lige, der gør jer speciel.. hvorfor skal man netop brug jer?

Der er hård konkurrence i jeres branche og jeg ved at flere firmaer tilbyder 1-2 mand gratis i 2-3 dage, er det noget I har tænkt over?  

Held og lykke.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:05
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)