Usability over en bred kam - I kunne jo starte med at gøre linket til siden aktivt.
Derudover ville jeg have bragt en professionel grafisk designer i spil fra starten. Der er simpelhen en del ting der ikke spiller lige fra komposition til ringe læsbarhed... og ikke mindst har i en forside hvoraf det ikke fremgår hved i sælger.
Linket fra din forumpost er ikke aktivt så man skal copy/paste for at besøge sitet og evaluere det in the first place - en god måde at gøre det nemmere for folk herinde at give dig feedback på er at skrive www.Multisjakket.com.
Jamen det kan i ikke uden at hælde det i gemmensigtige poser.. :P
Naturligvis kan du komme af med affaldet uden de klare poser, men hvis du vil gøre dit arbejde lettere og derfor putte det i poser så er det korrekt at genbrugsstationen ikke tager mod poser der ikke er klare/gennemsigtige,
Linket fra din forumpost er ikke aktivt så man skal copy/paste for at besøge sitet og evaluere det in the first place - en god måde at gøre det nemmere for folk herinde at give dig feedback på er at skrive www.Multisjakket.com.
ahaa jamen mange tak for oplysningen, jeg er ikke så stærk en bruger på amino endnu men det kommer nok
Er helt enig i ovenstående, dog ville jeg også få en 3. Part til at læse korrektur, idet stavefejl mv ikke giver det professionelle indtryk, i ønsker folk skal få af jer.