Tage en snak med dem? Ja det er satme smart Jan.. Tag lige en snak med peter lundin.. smart træk..
Undre det mig overhovdet jeg skal høre på dig hvergang jeg skriver noget nogen steder, er det bare en selvfølge? Satans...
hvorfor mener du ikke at det er et smart træk St snakke med dem? Du bor jo overfor 3 fredelige HA'er og du siger jo at HA'er ikke kunne finde på at gøre kvinder eller børn noget.. Så skulle der jo ikke være en ko eller HA på isen der.
Jeg ville godt nok heller ikke være glad for at bo tæt på dem. Det er muligt at de ikke ønsker at pisse i egen rede, da de jo har travlt med deres "aktiviteter". Men er der nogle af jer der ønsker at jeres børn skal gå op af dem og se dem som rollemodeller? Og er der nogen af jer der ved om der kommer et missil flyvende en dag fra naboklubben? Og mon ikke også de har venner som ikke er så disciplinerede? Og dertil sikkert andet rart...
Jeg føler for hende og håber at kommune etc. kan hjælpe...
Søren prøv at se det fra en anden vinkel, selvom Martin giver synspunkt og medfølelse.
Historien kan være sand, det er slet ikke det. Men i og med der er så få personlige oplysninger, som kan bekræfte hun er mere af en ægte person med ægte problemer, så er det svært at tro den er det.
Der er jo så mange scams derude.. de snyder dig med alt, du kan ikke engang bare lede efter lejlighed uden at nogle skal kontakte dig, give dig "halv pris" og sige at de sender dig nøglen fra England...
Mener bare at personer her på aminos reaktioner er absolut normale. Historien er jo ret så kvalificeret til og være scam..
Jeg mener jeg har set mere tvivlsomme indlæg når det gjaldt om at finde investor til et eller andet, uden at der er blevet taget synderlig notits af det, højst en bemærkning, hvor man har bedt om en uddybning.
Søren prøv at se det fra en anden vinkel, selvom Martin giver synspunkt og medfølelse.
Historien kan være sand, det er slet ikke det. Men i og med der er så få personlige oplysninger, som kan bekræfte hun er mere af en ægte person med ægte problemer, så er det svært at tro den er det.
Der er jo så mange scams derude.. de snyder dig med alt, du kan ikke engang bare lede efter lejlighed uden at nogle skal kontakte dig, give dig "halv pris" og sige at de sender dig nøglen fra England...
Mener bare at personer her på aminos reaktioner er absolut normale. Historien er jo ret så kvalificeret til og være scam..
Mon ikke hun giver enhver personlig oplysning der ønskes, såfremt en interesseret kontakter hende? Forstår da godt at hun ikke giver tlf, adresse og andet info offentligt.
Døm hende ikke på, at hun ikke er lemfældig med sine personlige oplysninger. Det er faktisk ganske fornuftigt af hende, ikke bare at dele ud af alt. Det er jo KUN relevant for en evt. långiver.
Den der vil hjælpe på den omtalte baggrund kan jo henvende sig i god ånd, og andre behøver egentlig ikke kommentere, ret beset.
Nej! Syntes bestemt der skal kommenteres, hvis noget lugter af scam for at advare evt. "naive" læsere der måske ville hoppe i fælden. Det skal nu nok formuleres lidt mere stuerent end Jes gjorde, men syntes da absolut at man har ret til at lufte sin mistænksomhed over et indlæg eller ser noget der ikke stemmer.
Hr. Buch
Fra
xxx
Skrevet 19-09-2011 kl. 18:57
| Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej
Det gør nu ret trist at læse al den mistillid der er til fremmede.
Jeg har lige læst hele tråden og må med skam erkende at folk, ikke er alt for meget til at afhjælpe en svær periode for en mor. Om hun er gift, enlig eller samboende er jeg faktisk ret ligeglad med, da det ikke betyder en døjt for selve problemet.
Jo man kan tale med HA og for den sags skyld Banditos, ingen problemer i det, hvis man få aftalt et møde med en eller to af de motorcykel drenge, som har noget at skulle have sagt på den pågældene lokalitet. Om det så vil få nogen virkning er umuligt for mig at sige noget om, da det kommer meget an på hvordan klager opføre sig og hvordan problemet formuleres.
Jeg tror inderst inde på det bedste i alle mennesker og ja det giver da bagslag indimellem, men bare fordi der er en der dummer sig skal det jo ikke gå ud over alle andre.