Jeg kan heller ikke på google finde nogen , der har 2 piger.
Så skulle du måske overveje at lære at bruge google.
Ved første googling fandt jeg en person på google med det navn og vedkommende har 68 venner, og det stabler man nok ikke lige på benene hvis det er scam :)
(link til facebook slettet det var en forkert profil, der findes en person der inde som hedder chalotte trasborg om det er den skal jeg ikke kunne sige)
He he priceless det er en nyfortolkning af tiggeri på et vagt grundlag. Gad vide hvad de ville sige hvis de vidste at du brugte deres navn til at platte folk for penge, under påskud af de truer et barn, så tror jeg virkelig du får brug for at flyttet. Jeg tror hvis man virkelig føler sig truet så flytter man uden noget som helst.
Det er da modigt med sådan et indlæg. Hvis HA falder over den bliver de sikkert ikke knap så fornøjet og med en Email til FB profil bliver den en smal sag for dem St finde frem til personen.
Har du henvendt dig til politiet? Jeg synes ikke det er noget du skal lade ligge - politiet er her! Det er trist at høre, at folk kan være så langt ude, at true en pige på 6 år - come on. Det er simpelthen for latterligt.
Jeg ved ikke om denne tråd er seriøst ment eller ej, men vil bare lige fortælle at man godt kan søge om hjælp til indskud hos kommunen, selvom det er en privat udlejer - såvidt jeg i hvert fald er informeret.
Det skal dog gøres hos socialforvaltningen og kræver at man er udsat en social begivenhed eller lignende, der gør, at man ikke kan klare udgifterne til depositum alene. Derudover skal beløbet betales tilbage.
Om du har gode grunde til at modtage dette skal jeg ikke gøre mig klog på. Men man kan altid søge.
I København ligger socialforvaltningen på Matthæusgade, en parallelvej til Istedgade.
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Hehe, ked af at sige det til dig, men HA kunne aldrig finde på at gøre et lille barn fortræd. Og det siger jeg uden pis. HA er ikke bare "syge" i hovedet som folk går og tror, de er jo også bare mennesker.
Bandemedlemmer ikke ude på at slå hverken på børn eller kvinde, så enten er din historie falsk ellers lyver du bare.
Smid et telefon nummer i debatten her, også tror jeg folk ville tage dig mere seriøst. (som du kan se, sviner folk dig kun til, åbenbart det aminoer er bedst til) :-)
Synes du skal tage kontakt til politiet, der lyder en lov om naboer og hvordan de skal forholde sig.
Håber du finder ud af det!
- Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.