Jeg benytter mig også af MLhosting. Kan kun give ´til dem..
Super nem adminpanel.
Supporten kan man heller ikke klage synderligt over. Måske lidt på responstiden. Kan gå op til 48 timer før de svarer,( har dog aldrig oplevet at vente så længe) men man kan vel ikke få både i pose og i sæk.
Jeg er utrolig godt tilfreds med dem. Kan klart anbefale dem..
Endnu engang mange mange tak for al jeres respons. Det virker som om, at der er flere der af Jer der synes godt om ML Hosting..
Super godt :)
Det eneste, jeg kan se, der taler mod ML Hosting er, at deres servere er placeret i UK, ikke Danmark. Det har en lille betydning for søgemaskinetrafik og en lille betydning for hastighedsoplevelsen for danske kunder. Men det er små marginaler, vi taler om.
Det eneste, jeg kan se, der taler mod ML Hosting er, at deres servere er placeret i UK, ikke Danmark. Det har en lille betydning for søgemaskinetrafik og en lille betydning for hastighedsoplevelsen for danske kunder. Men det er små marginaler, vi taler om.
Hej Kasper
Mange tak for dit indlæg.
Nu skriver du, at deres server er placeret i UK og kan have betydning for søgemaskinetrafik. I hvilket omfang vil dette være et problem? Her tænker jeg naturligvis på indtjening på SEO.
Nu skriver du, at deres server er placeret i UK og kan have betydning for søgemaskinetrafik. I hvilket omfang vil dette være et problem? Her tænker jeg naturligvis på indtjening på SEO.
Det kan have en betydning - men hvor stor/lille er der ikke rigtigt noget tydeligt svar på. Prøv at søge dig lidt frem Thomas Rosenstad har mange gode indlæg herom