Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige fået lavet en ny webshop, og kunne da godt tænke mig og få feedback på den. Man kan handle på den nu.   www.altienshop.dk

Jeg har selv lavet opbygningen på den, og ved godt den er langt fra færdig.Der er meget der skal laves på den endnu, og der er stadig rigtig mange vare der skal ligges ind.

Men hvis der er nogen der har lyst til at komme med både ros og ris om shoppen nå i meget gerne det .Tager gerne imod alt kretik om forbedringer....

Mange tak på forhånd..

Mvh Adele

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:54

I alt en okay webshop Smile

giv alle billeder titler og tags , derved chance de findes i google billedet søgnin

Kontakt siden ville jeg også sætte et telefon nummer der det skaber troværdighed 

En side om jer kunne være en god ide det giver troværdighed

et logo der viser det er sexhop kunne også være en god ide , til jeres webshop .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:00
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Der hvor du virkelig kan forbedre det samlede indtryk, er ved at få taget nogle ordentligt produktfotos. Hvis du ikke vil hyre en professionel fotograf, så kan du komme langt med et fototelt + godt kamera og en masse øvelse.

Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:29

Hej!

Jeg vil foreslå, at du får skrevet lidt om hvem "Alt-i-én-shoppen" er/står for - så ved man, hvem "os" er, hvis man vil kontakte jer ;-)

mvh

Anne Kathrine

www.overgaardtekst.dk

Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:29

Mange tak for jeres Feedback. Alt kretik kan bruges så jeg kan forbedrer mig...

Mvh Adele

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:41

Specielt på sådan en type side er det alfa omega at skabe tillid til jer. Kan kun sekundere ovenstående forslag - og så var det nok også værd at overveje at tilføje noget grafisk der illustrerer sikkerheden for transaktioner... og ja, noget om dem der står bagm hvor diskret jeres forsendelse er og hvordan i håndterer varer retur etc.

Pøjpøj med det :-)

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02

Det er jo et rimelig inspirerende tema, I har valgt...

Jeg er enig med Mikael i det med et telefonnummer på kontaktsiden. Som også Mads og Anne Kathrine er inde på, så øger det tilliden, hvis kunderne får indtryk, at personerne bag hjemmesiden er til at få fat i. Jeg vil faktisk foreslå jer at tilføje en adresse. I behøver ikke skrive vejnavn, bare postnummer og by.

På forsiden forneden, hvor der står "Jeg har et bredt varesortiment ...", synes jeg at fonten er lige lovlig stor til den rudestørrelse, der er afsat til teksten. Prøv en mindre font, og prøv også at gøre teksten venstrejusteret.

Når man kommer ind på en produktside, fx glidecreme, så er der en del tom plads ud for hvert produkt. Trykker man på et foto, kommer man ind på en side med mere info. Denne info kan i de fleste tilfælde bruges på de tomme felter. Vær opmærksom på, at det ikke er selvforklarende, at man ved at trykke på et foto kan få flere oplysninger. Jeg synes, I skal overveje at hjælpe kunderne til at trykke på billederne. Hvis mere info-teksten bruges på de tomme felter, kan I bare have muligheden for, at kunder trykker på et foto og får en forstørrelse.

Hvis man trykker på et produkt-navn, fx Supergleiter glidecreme, så ændres linkfarven til lyserød. Den farve kan ændres, så det bliver lettere at se linkteksten.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)