Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan afinstalleres WordPress?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

For nogle måneder installerede jeg WordPress. Desværre oprettede WP en masse tabeller i den eksisterende database, og da jeg ikke bruger WP meget, vil jeg gerne have det afinstalleret. Men hvordan?

Har surfet uden held, bl.a fordi jeg fandt en supporttråd, der nævnte en folder /web, men den findes ikke.

Jeg kan sagtens slette alle WP-filer, da de findes i en WordPress-folder, og jeg kan slette alle tabeller, som WP oprettede, men er det nok? Skal jeg have fat i udbyderen også?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Poul,

Det er jeg ret sikker på at din udbyder ikke vil hjælpe dig med, det er nemlig ikke normal praksis :-)

Du skal logge ind i phpMyAdmin og slette alle de tabeller der fx starter med wp_, dog vil jeg anbefale dig at tage backup før du begynder. Der gør du ved at klikke på "Eksport", lige efter du er logget ind.

Derefter skal du ind på ftp'en, som du selv nævner og slette wordpress, mappen :-)

Good luck!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:03

Tak, Jannik. Okay, så det lyder som en manuel process. Det er fint nok, så længe der ikke skal ændres filer på udbyderens egen server-del...

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:30

En proces, der rundt regnet tager 5 minutter :-) - Omvendt gør det næppe nogen skade at de tabeller er der. Hvis du ønsker dem borte gør jeg det gerne for dig, hvis du sender dine loginoplysninger.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:17

Hi Poul did you get it fixed? If not we can help

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 13:20

Ja.. :-)

- Hvordan gik det?

Skriv, hvis du har brug for hjælp.

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46

Ja, ja!!! Jeg fixede det! Tak-tak!

Tak til Jannik! Jeg fulgte hans råd næsten til punkt og prikke og krydser fingre for, at jeg ikke har klokket i det...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)