Så vores vision er at levere 10 til dig og tage 1 for det, er der noget dårligt i det?
Jeg må tage hatten af for din tålmodighed med det emne Martin.
Det er helt usædvanligt at det kan være så problematisk at forstå sammenhænget når vi i dag lever i et samfund hvor markedsøkonomien har afgjort at valgfriheden er ønsket af brugere så man betaler for de ekstra ydelser man vil have - uanset om basisprodukter så er gratis eller har en lav entrylevel pris.
1. Bil A koster X - Bil A med fedt anlæg koster X + fedt anlæg.
2. Mobilabonnement med 300 min pr. md. koster X - Mobilabonnement med 300 min ´fri data (Y) koster X+Y
3. YouSee grundpakke koster X - Mellempakke koster X+ osv osv
4. Rundstykke koster 4 - rundstykke med smør koster 4+
Hvor svært kan det blive ved med at være at forstå at når en funktionalitet koster penge, så er det jo en ekstra mulighed man får. Man kan så vælge den eller ej.
Og der kan naturligvis være forskellige synspunkter for om man har brug for Plus eller ej, men at klade sig iværksætter eller lignende og vil lave forretning og så ikke have 99 pr. md., så er det i mine øjne bedre at lukke biksen og gå i en anden retning. Det er ihvertfald patetisk at blive ved med at fedte rundt i at det koster penge for at bruge en mulighed for at tjene penge, og endda for nogle en ganske god mulighed for både at tjene penge, få referencer og danne netværk. Og så for 99 pr. md. hehe prisen er for lav ;)