Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et års GRATIS webhotel

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vel svært at sige, eftersom at det er deres side og de bestemmer.

Jeg giver dig helt ret, men det er dem som har rettighederne, ligesom facebook og alle andre.

Facebook kan jo os tage penge pr. måned(en anden sag om det ville lykkeds). 

Vi er jo mere eller mindre i deres hule hånd. :)

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 22:07

Henrik Nielsen:

Peter:
og jeg må da indrømme at jeg ikke ligefrem svømmer i penge efter en måned hvor en af mine konkurrenter (surftown) tog stort set alt opmærksomheden væk ved at forære deres webhoteller væk sammen med et .dk domæne til kun 1 krone, et godt tilbud som kostede mig en del omsætning.

Det var da ærgeligt :-) sikker på at det kun har noget med surftown at gøre? Jeg har haft en af de suverænt bedste måneder nogensinde :-)

Nej der kan være mange årsager, salget er dog kommet tilbage om det så er et sammenfald, det ved jeg ikke.

Det da godt du har haft en god måned.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 22:09

P.Julius.Engel:

Det understreger jo blot endnu mere at de store med penge kan mange ting og "os" små iværksætter som er små eller lige startet.

Men ja, der vil jo altid være for og imod, og amino har fundet en god måde at tjene lidt på, som mange andre sider med plus egenskaber.

håber du finder en ny måde. f.eks levere dine tilbud via grupper herinde eller lign.

mvh P.J.Engel

Sådan som tingene er nu vil jeg nok ikke kigge forbi amino, jeg vil ikke prøve at omgå reglerne herinde, det syntes jeg ikke er fair overfor amino når de nu har besluttet sig for at det kun er plus medlemmer som skal kunne afgive tilbud via forumet.

Men du kan altid henvende dig og høre om der måske skulle være et års prøvetid på et nyt webhotel, så dukker der sikkert en rabatkode op i din mailboks ;-)

Fred med det jeg må acceptere de nye regler, det er også ok at der skal tjenes penge, det forstår jeg, tilbuddet er bare ikke så attraktivt længere for mig, men derfor kan det jo godt være en god ide for andre at give et tilbud og et plus medlemskab kan da også være pengene værd for nogle.

Nu vil jeg slutte og overlade debatten her til jer, det er hellet ikke ok at jeg fortsætter denne tråd.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:36

Korrekt, du siger ikke lige disse ord, men du siger at din vision er at den altid vil være gratis. Lige der har du allerede en vision om at Amino skal være gratis.

Aligevel så kan en Amino bruger ikke gå ind på "Jeg har et godt tilbud til dig" og sælge noget.

Kan godt forstå at man skal være plus for at sælge, og det er super, en vision er en drøm, og den drøm er nu brudt af plus medlemsskab.

YES Amino er 99% gratis, men heller ikke mere.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

trymeOUT:

Korrekt, du siger ikke lige disse ord, men du siger at din vision er at den altid vil være gratis. Lige der har du allerede en vision om at Amino skal være gratis.

Aligevel så kan en Amino bruger ikke gå ind på "Jeg har et godt tilbud til dig" og sælge noget.

Kan godt forstå at man skal være plus for at sælge, og det er super, en vision er en drøm, og den drøm er nu brudt af plus medlemsskab.

YES Amino er 99% gratis, men heller ikke mere.

- Emil

Du må høre ting jeg ikke kan høre i den video.
Jeg siger helt tydeligt, at jeg ikke vil love at Amino altid skal være gratis, for jeg kender ikke fremtiden.
Vi kører Amino som en forretning.
Hvis vi ikke leverer god værdi hver dag, så får vi ingen kunder og så lukker skidtet.
Så vi har en rigtig god årsag til at gøre Amino så god som mulig og give så meget værdi som vi kan, for at kunne tage så meget for vores "vare" som vi kan.
Så vores vision er at levere 10 til dig og tage 1 for det, er der noget dårligt i det?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:59

Martin Thorborg:
Så vores vision er at levere 10 til dig og tage 1 for det, er der noget dårligt i det?

Jeg må tage hatten af for din tålmodighed med det emne Martin.

Det er helt usædvanligt at det kan være så problematisk at forstå sammenhænget når vi i dag lever i et samfund hvor markedsøkonomien har afgjort at valgfriheden er ønsket af brugere så man betaler for de ekstra ydelser man vil have - uanset om basisprodukter så er gratis eller har en lav entrylevel pris.

1. Bil A koster X - Bil A med fedt anlæg koster X + fedt anlæg.

2. Mobilabonnement med 300 min pr. md. koster X - Mobilabonnement med 300 min ´fri data (Y) koster X+Y

3. YouSee grundpakke koster X - Mellempakke koster X+ osv osv

4. Rundstykke koster 4 - rundstykke med smør koster 4+

Hvor svært kan det blive ved med at være at forstå at når en funktionalitet koster penge, så er det jo en ekstra mulighed man får. Man kan så vælge den eller ej.

Og der kan naturligvis være forskellige synspunkter for om man har brug for Plus eller ej, men at klade sig iværksætter eller lignende og vil lave forretning og så ikke have 99 pr. md., så er det i mine øjne bedre at lukke biksen og gå i en anden retning. Det er ihvertfald patetisk at blive ved med at fedte rundt i at det koster penge for at bruge en mulighed for at tjene penge, og endda for nogle en ganske god mulighed for både at tjene penge, få referencer og danne netværk. Og så for 99 pr. md. hehe prisen er for lav ;)

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:43

Entrepreneur - Jan:
Jeg må tage hatten af for din tålmodighed med det emne Martin.

Der kommer hele tiden nye iværksættere på Amino og mange tror at Amino er noget der kører af sig selv, tilsat lidt venstrehåndsarbejde når det passer ind. De ved af gode grunde ikke, at der er 5 mand på fuld tid og så en større samling freelancere (3-4 fuldtidsstillinger hvis det lægges sammen) + mig og vi dertil har de sædvanlige udgifter som husleje, serverleje, båndbredde, forsikringer, el, softwarelicenser, marketing og gud ved hvor meget andet der er at betale.
Og så har jeg tilmed den ambition at drømme om at se min investering (1.3 millioner kr. og mere end 10.000 timers ulønnet arbejde) forrentet på et tidspunkt.

Men jeg forstår godt at det kan være svært at se, når man kan få en wordpress side op og køre for et par tusinde kr. 
Men når man vil lidt mere, så begynder taxameteret at løbe stærkt :-)

Nuvel, jeg kan ikke gøre alle glade hele tide og det lever jeg fint med.
Jeg er stolt over at Amino besøges af 15.000 + iværksættere hver dag og langt de fleste er folk der ikke lægger en kr. og sådan skal det også være.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:41

Du siger "Min vision er selvføgelig at Amino debat skal være gratis i fremtiden" - efter 3:34 ...

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:02
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

trymeOUT:

Du siger "Min vision er selvføgelig at Amino debat skal være gratis i fremtiden" - efter 3:34 ...

- Emil

Amino debat er da også gratis.

Et salg er noget med at nogen leverer en ydelse og for denne ydelse får de en modydelse i form af betaling i en eller anden form.

Alle steder på nettet som tilbyder målrettet eksponering overfor købelystne koster penge enten i form af oprettelses, provision af salg eller for at opnår særkig eksponering overfor målgruppen ved annoncer, e.mail og lignende.

Hos Martin & Co koster det 3 dkk om dagen at benytte den feature, og hvis ikke man vil det, så kan man jo i sin signatur gøre opmærksom på sine gode tilbud og være aktiv og dermed tiltrække kunderne den vej.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03

Entrepreneur - Jan:
men at klade sig iværksætter eller lignende og vil lave forretning og så ikke have 99 pr. md., så er det i mine øjne bedre at lukke biksen og gå i en anden retning. Det er ihvertfald patetisk at blive ved med at fedte rundt i at det koster penge for at bruge en mulighed for at tjene penge
Yes

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)