Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et års GRATIS webhotel

Side 5 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Peter,

Der er ingen som udelukker dig fra Aminos debatforum. Skype-Smile

Salg af services/ydelser via debatforummet er som bekendt forbeholdt Amino PLUS medlemmer. Også selv om man tilbyder det første år gratis. Den regel gælder alle aminoer, og det er vel også mest fair overfor de, som har betalt for PLUS.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 21:03

Hej John

Jeg kan ikke længere give et godt tilbud via forumet her og det har jeg kunnet tidligere.

Syntes jeg har lagt nok penge på amino og jeg er uenig i jeres politik omkring dette og vil mene det udelukkende er for at få flere midler ud af håbefulde iværksættere.

Men der er også en grænse.

Jeg har været glad for forumet og de kunder der er kommet, men jeg vil ikke fortsætte på de nye vilkår.

Held og lykke fremover.

Med venlig hilsen

Peter Nilsson
ZXNET.DK 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:04

På en eller anden måde virker det bare ikke fair, kan godt se det for dem som har betalt. Men tilbud som dette er jo med til at gøre amino et bedre sted ;)

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Selv Thorborg mod siger sig selv. Som i han video indlæg, "Aldrig sig aldrig" så siger han er Amino vil ALDRIG blive et betalings forum... Uuups, det blev det vist lige..

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 21:15

P.Julius.Engel:

På en eller anden måde virker det bare ikke fair, kan godt se det for dem som har betalt. Men tilbud som dette er jo med til at gøre amino et bedre sted ;)

jeg kan også se det fra begge sider, det er svært, men jeg syntes bare ikke det giver mening for mig længere. Vil jeg være plusmedlem så er det pga. andre ting og så vil jeg da gerne være lidt med i fællesskabet når jeg ikke lige har råd til et plus medlemsskab

og jeg må da indrømme at jeg ikke ligefrem svømmer i penge efter en måned hvor en af mine konkurrenter (surftown) tog stort set alt opmærksomheden væk ved at forære deres webhoteller væk sammen med et .dk domæne til kun 1 krone, et godt tilbud som kostede mig en del omsætning.

med de priser jeg kører med så er der kun lige til driften og sådan vil det være i lang tid til der er kunder nok og så er det ikke en hjælp at man skal være plus medlem for at give noget væk her på amino.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:19

Det peter gør er jo bare at give nye iværksættere for at have mindre omkostninger, jeg har selv personligt benyttet peters tilbud mange gange, og thank god for det super fede tilbud!

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:22

Det understreger jo blot endnu mere at de store med penge kan mange ting og "os" små iværksætter som er små eller lige startet.

Men ja, der vil jo altid være for og imod, og amino har fundet en god måde at tjene lidt på, som mange andre sider med plus egenskaber.

håber du finder en ny måde. f.eks levere dine tilbud via grupper herinde eller lign.

mvh P.J.Engel

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:27

Det kan vel ikke komme på os iværksættere, at Amino også har en forretning der skal løbe rundt. Samtidigt håber vi vel også at det bliver en god og succesfuld forretning.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:31

Peter:
og jeg må da indrømme at jeg ikke ligefrem svømmer i penge efter en måned hvor en af mine konkurrenter (surftown) tog stort set alt opmærksomheden væk ved at forære deres webhoteller væk sammen med et .dk domæne til kun 1 krone, et godt tilbud som kostede mig en del omsætning.

Det var da ærgeligt :-) sikker på at det kun har noget med surftown at gøre? Jeg har haft en af de suverænt bedste måneder nogensinde :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

trymeOUT:

Selv Thorborg mod siger sig selv. Som i han video indlæg, "Aldrig sig aldrig" så siger han er Amino vil ALDRIG blive et betalings forum... Uuups, det blev det vist lige..

- Emil

Emil, jeg tror du trænger til at høre min video igen:
http://thorborg.tv/man-skal-aldrig-sige-aldrig.html 

Det jeg siger, er at jeg netop ikke har lovet at Amino skulle være gratis for altid, så jeg tror du gik glip af pointen.
Men når det så er sagt, så er Amino jo også 99% gratis og det er jeg stolt af.

De bedste hilsner

Martin

Side 5 ud af 7 (65 indlæg)