Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et års GRATIS webhotel

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Peter Nilsson:
Ja jeg har samme motiv som surftown der forleden gav webhoteller væk sammen med et dk domæne til en krone. Det er at opbygge en stor kundebase men det er kun gratis et år og så håber jeg nogle bliver. Salg af kunder nej gratis kunder er der ingen som vil købe og så sælger jeg ikke mine kunder :-)

Makes sense. Så kan man køre den gode gamle avistilbudsfinte og shoppe rundt halv- eller helårligt ;)

præcis, det er kunderne der bestemmer, så de kan jo bare shoppe og finde det bedste tilbud efter det år.

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 19:43

Lasse Bidstrup:

Kører du stadig dette fine tilbud?

Jeg står ikke og skal bruge hosting til mig selv lige pt, men vil meget gerne sende kunder i din retning, hvis det er noget jeg kan stå inde for. God hosting i den prisklasse er ikke altid nemt at finde. Og kan jeg så oven i købet få folk til at støtte lokalt erhverv hernede, så er det jo bare en ekstra bonus :)

Det vil jeg blive glad for og ja der er behov for at der sker noget hernede lokalt, der sker ikke meget på disse kanter, heldigvis har jeg været heldig at låne et kontor lokalt så jeg ikke kun sidder i privaten og nørder ;-)

Fra Maribo
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:46

Jeg vil da fluks oprette så jeg kan sniffe lidt rundt i kontrolpanelet. Sidder netop og er ved at lave et tilbud til en side med et lavt budget (faktisk også for en lokal), så hvis det spiller kan det jo næsten ikke blive bedre.

Opdagelsesrejsende i informationsteknologi Big Smile

Mødested for professionelle og spirende kunstnere

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 19:49

Lasse Bidstrup:

Jeg vil da fluks oprette så jeg kan sniffe lidt rundt i kontrolpanelet. Sidder netop og er ved at lave et tilbud til en side med et lavt budget (faktisk også for en lokal), så hvis det spiller kan det jo næsten ikke blive bedre.

Det skulle gerne spille, hvis ikke så kan du jo gøre som vi lokale gør, kigge forbi og give mig tørt på ;-)

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 19:51

Lasse Bidstrup:

tak for ordren, kan se du benytter gratisdns, der står dnsinfo i bunden af loginmailen ellers så sig til hvis der er behov for hjælp.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 19:53

Super tilbud :) 

Det tror jeg at jeg benytter så snart mit anden ophører ;)

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 20:24

Hej

Jeg er lige blevet kontaktet af amino support.

Da jeg ikke er plus medlem så må jeg ikke længere reklamere her og tråden her bliver lukket.

Det syntes jeg er ærgeligt, men jeg har ikke tænkt mig at blive plus medlem for at give jer gratis webhoteller ;-) det er der vist ikke forretning i.

Så når tråden bliver lukket her så kommer der ikke flere gode tilbud fra mig her på amino.

Tilbuddet her lukkes ned d. 1 oktober 2011

Jeg forlader også samtidig debatten og fællesskabet her på amino...hav det godt.

Med venlig hilsen

Peter Nilsson
ZXNET.DK 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 20:29

Peter Nilsson:

Hej

Jeg er lige blevet kontaktet af amino support.

Da jeg ikke er plus medlem så må jeg ikke længere reklamere her og tråden her bliver lukket.

Det syntes jeg er ærgeligt, men jeg har ikke tænkt mig at blive plus medlem for at give jer gratis webhoteller ;-) det er der vist ikke forretning i.

Så når tråden bliver lukket her så kommer der ikke flere gode tilbud fra mig her på amino.

Tilbuddet her lukkes ned d. 1 oktober 2011

Jeg forlader også samtidig debatten og fællesskabet her på amino...hav det godt.

Med venlig hilsen

Peter Nilsson
ZXNET.DK 

Jeg troede Martin sagde at Amino ikke kun var for plusser :P
Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 20:41

Jeg føler ihvertfald ikke det er et plus at blive udelukket fra forumet ;-)

Hav det godt, jeg er smuttet fra amino.

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 20:45

En sidste kommentar herfra inden jeg smutter.

Jeg har lagt en del penge her i sponserkroner i sidste måned på reklame, jeg syntes ikke de gav ret meget, det kan hænge sammen med at surftown kørte en agressiv kampagne, men jeg føler ikke jeg vil smide flere gode penge efter amino, så jeg valgte ikke at forny mit plus medlemsskab, men jeg har bestemt støttet amino økonomisk også.

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)