Kan se zxnet.dk ligger i tyskland, hvis det også er tilfælde for webhotellerne, skal man huske tyskland har nogle meget strenge regler når det kommer til erotik og nøgenhed :) |
Et års GRATIS webhotel
Med venlig hilsen
Søren Sieg Jensen - www.helpsoft.dk
|
Mange tak, det vil jeg da overveje :-) Nu har jeg dog min webshop www.DulleShoppen.dk Mvh Simone |
Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!
www.Kauslunde-kro.dk
jeg vil nok ikke ligge den største af mine striptease sider hos jer dog vil det være unikt indhold på den side |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Peter! Min nysgerrighed byder mig at spørge: Hvad er idéen bag at uddele gratis hosting? At opbygge en stor kundedatabase, der kan sælges? Jeg forstår det ikke. Du undergraver jo på sin vis dit eget marked... |
|
Makes sense. Så kan man køre den gode gamle avistilbudsfinte og shoppe rundt halv- eller helårligt ;) |
Kører du stadig dette fine tilbud? Jeg står ikke og skal bruge hosting til mig selv lige pt, men vil meget gerne sende kunder i din retning, hvis det er noget jeg kan stå inde for. God hosting i den prisklasse er ikke altid nemt at finde. Og kan jeg så oven i købet få folk til at støtte lokalt erhverv hernede, så er det jo bare en ekstra bonus :) |
Opdagelsesrejsende i informationsteknologi