Jeg vil gerne sige tak til Martin Thorborg, for at have lavet amino.dk. Jeg synes, at det er godt, at han har skabt denne iværksætter portal, så vi alle kan finde og få hjælp, til det vi har brug for. Jeg er helt sikker på, at han har motiveret og inspireret mange af os. Det er altid dejligt, at der findes et sted, hvor man næsten altid kan få svar på ens spørgsmål. Du har fortjent et stort tak fra mange af os, så mange TAK herfra!
Hvis du også vil sige tak til Martin Thorborg, skal du endelig føle dig fri til at gøre det i denne tråd.
Er helt enig i at Thorborg samt alle iværksætterne skal takkes.
Jeg vil gerne starte med at takke Martin Thorborg for at vise det engagement der ligger i at oprette sådan et debat forum, hvor alle kan hjælpe alle og snakke om alt mellem himmel og jord samtidig - Fantastisk.
Derudover vil jeg gerne takke amino, for at hjælpe mig med at udvide mit netværk, både igennem kunder, arbejdsgivere og folk der har hjulpet mig.
Slutteligt vil jeg gerne sende en stor tak til Amino, der har hjulpet mig med at komme op i Google's ranking. På navnet Nils Pedersen ligger jeg i top 5, dog med Google+ nr. 1, hjemmeside nr. 2 samt hhv. Facebook, Linkedin og Amino som 3, 4 og 5 ;)
Keep up the good work og mange tommelfingre opaf herfra
Han fortjener et tak, så tak martin! Ikke kun for amino, men også de næsten 300 youtube videoer, de mange gode podcast, og for at du altid svare når man stiller dig et spørgsmål over mail. Mange mange tak! :)
Vil også sige tak til Martin Thorborg for at have lavet et forum for iværksættere hvor man kan søge om hjælp til diverse udfordring samt inspiration. Men utroligt at det er private som står for det, og ikke staten nu hvor de hele tiden snakker om at der er brug for gode iværksættere til at tjene penge til samfundet.