Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Dansk MLM

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg sige jeg lige har oprettet denne profil. Jeg har en anden Amino konto, men det er ikke muligt at anvende denne, fordi jeg overvejer at skifte selskab. Mit nuværende selskab går ok, men det nye har nogle andre produkter og en anden opbygning. Jeg kan se med min mange årig erfaring, at dette her kan blive til noget stort.  

Når jeg skriver jeg ’’overvejer’’ er det fordi jeg faktisk ikke har fået et forhandler nummer. Dette kan tidligst ske om en uge så derfor er det naturligt at bruge tiden, til at overveje. Af samme grund, siger det sig selv, jeg kun kan give begrænset informationer i dette forum. Derfor vil jeg anbefale dig at skrive en PM med dit navn og telefon nummer, så vil jeg kontakte dig. 

Det jeg kan fortælle om selskabet er at det starter op i næste måned. Det er dansk ejet og det første år vil det udelukkende være personer med dansk post adresse, som har mulighed for at blive partner i firmaet.

Der er forskellige produkt grupper, men med et fælles tema. Jeg kender ikke produkt priserne, men skulle efter signe være konkurrencedygtige, men stadig med den høje kvalitet som kende tegner branchen.

Bonussystemet er noget der minder om Unilevel, men det er det ikke. Jeg kan oplyse at jeg skal ud og finde 3 personer i front. Det skal helst være nogen som har erfaring inden for branchen, men vigtigst nogen med rigtige drive og gå på mod. De efterfølgende personer vil blive placeret i en af de tre grene, og det vil forsætte sådan og virkelig give en synergieffekt.

En anden smart ting er at alle dem som starter i år, får en andel af selskabet og dermed et ejerskab. Som senere kan sælges som en aktie.

Jeg er klar over sådan et indlæg med få informationer og ingen signatur, kan give mange minus stjerner. Men jeg håber I har forståelse for sammenhænget og du i stedet ser det som en chance for dig at være med til at bygge et firma op først i Danmark og senere resten af Europa.

Alle henvendelser vil ikke blive videre givet og jeg håber du respektere det modsatte.  

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hr_Blå:
Jeg er klar over sådan et indlæg med få informationer og ingen signatur, kan give mange minus stjerner.

Det har du fuldstændig ret i - anonymitet er simpelthen for tåbeligt. Dit indlæg giver iøvrigt ikke ret mange grunde til at tage kontakt - ikke mindst når der i samme sætning står "åbner næste måned" og "eftersigende"... ergo er der sandsynligvis så mange faktorer som du dels ikke har tænkt ind i det at starte et MLM selskab - men så sandelig osse mange x-faktorer som d´herrer bag dette "danske MLM selskab" garanteret ikke har styr på. 

Uanset produkttype så den væsentligste x-faktor: CASH FLOW... der skal ganske enkelt være en betragtelig pengetank koblet i røven af en launch - hvis ikke, så løber det hurtigt ud i leveringsvanskeligheder og i værste fald "ventetider" på bonus, og så vil der ske uoprettelige skader på tillid.

Fortæl dog hvorfor du lige netop mener dette koncept er interessant at koble sig på - uanset hvor langt i forløbet de er med planlægning, priser, launch, kultur, bonussystem, logistik, compliance, materialer, web, backoffice, why.... 

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:10

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:38

Hej Hr. Blå,

Hr_Blå:
Først vil jeg sige jeg lige har oprettet denne profil. Jeg har en anden Amino konto, men det er ikke muligt at anvende denne, fordi jeg overvejer at skifte selskab. Mit nuværende selskab går ok, men det nye har nogle andre produkter og en anden opbygning. Jeg kan se med min mange årig erfaring, at dette her kan blive til noget stort.  

Når du vurdere at dette nye kan blive til noget stort - hvorfor træder du så ikke frem og oplyser mere om dig selv - det selskb du arbejder med i dag vil jo nok kunne holde til det for en kortere periode. Men går det nuværende selskab så dårligt, at du nu må skifte til et andet eller hvordan ser det ud ?

Hvordan er det gået med opbygningen af din organisation i nuværende selskab - tænker på den megen modstand mod forretningsformenher i landet?

Tænker du det er nemmere at opbygge nok en organisation frem for at fortsætte med den du allerede har pt.?

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)