Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en dygtig CSS kender

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Jeg har en opgave til dig der kan finde ud af CSS.

Jeg har et script hvor jeg har en tekstboks, submit button, og 3 dropdownlister.

Det ser helt standard ud. Det skal lige siges det skal tilpasses til et template fra Wordpress.

Nå, men det jeg så godt kunne tænke mig, var noget som sådan en "hoppende" menu. For når man vælger noget i den ene dropdown liste, popper den anden frem. Og det kunne jeg godt tænke mig skulle meget mere fancy ud.

Kontakt mig hvis du mener du kan tage denne opgave til dig og vi vil finde ud af det :-)

God weekend

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har måske misforstået din opgave, men tror du leder efter en der har JS (javascript) skills og ikke kun CSS ;-)

CSS = Layout, design, farver og former
JS = Effekter, timers, triggers, flydende bevægelser osv.

Smid den fulde beskrivelse af opgaven ind her (med henvisning til kode, hvad du vil osv.) eller smid den på amino freelancer.. Så kan folk jo byde ind.. Give en pris eller løse opgaven gratis..

Hvis du bruger wordpress burde du også have jQuery kørende (eller også kan du meget let få det ved fx at sætte et "flag" i wp-config).

Med jQuery er det meget lettere at lave cross-browser-compatible løsninger og mit bud er du kunne kigge på jQuery's change()  metode som trigger for dine dropdowns og så måske bruge noget så simpelt som toggle eller slideUp/slideDown til at animere det der skal vises/fjernes..

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Weekend special just for you!

100kr an hour :)

Contact me!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)