Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underpris og før udgivelsesdato

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer.

Vi ved at de unge ser frem til d. 30. september, da der på dén dato udkommer FIFA12. Fifa er hvert år en rigtig efterspurgt vare, og jeg og en anden dreng har derfor snakket sammen om at købe en bunke af dem, og sælge dem videre til underpris, og før de kommer i butikkerne. Altså .. Underprisen vil stadig ligge over det beløb pr. spil kostede for os - så vi vil stadig have en god fortjeneste, men sælge dem billigere end butikkerne.

Er der noget juridisk forkert i, at sælge spillene før de kommer i butikkerne?

Vi vil nemlig gerne være 100% sikre inden vi køber spillene hjem, eller kontakter leverandøren for den sags skyld.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

PS. Hvis du kender en leverandør af FIFA12, eller selv er en, så er du velkommen til at kontakte mig pr. e-mail:
sebastiannygaard@live.dk.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ville være ulovligt at nægte jer at sælge dem til den pris i vil.. Men i skal nok ikke regne med at få tilsendt mere end et parti når de finder ud af i dumper priserne og ikke overholder deres "anbefalinger".. Ligesom man kan forestille sig i bliver blacklistet hos jeres leverandør..

Men juridisk skulle i have loven på jeres side..

Dog vil jeg tillade mig at tage forbehold for at de har skrevet en dato hvorfra i må sælge varerne som en betingelse for jeres leverance fra leverandøren.. Er ret sikker på de gerne må skrive sådan en dato ind i en aftale med jer - som i så skal respektere for at undgå de konsekvenser der måtte være listet..

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Nick.

Tusinde tak for det brede svar! Dér lærte jeg en masse nyt, og fik også godt svar på mit spørgsmål.
Jeg har nu taget kontakt til panvision.com, og spurgt hvad den vejledende pris var. Der står dog, at release-date'en er sat til d. 29. september, så hvis jeg køber nogen hjem, tilbyder jeg bare folk at reservere et spil, hvis jeg nu får mulighed for at sælge spillene til underpris.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun såfremt i har en bindende aftale der siger i ikke må sælge før en bestemt dato de kan komme efter jer - men som sagt, så skal man jo også opføre sig pænt - ellers får man kun varer tilsendt 1 gang..

Løsningen med at lade folk reservere er meget brugt og bestemt en god vej at gå. Mit bud er at i skal dumpe prisen meget for at kunne følge med på nettet.. I er ikke de eneste der har fundet på at sænke priserne på nettet - det er ca det første alle webshops tænker fordi de jo sparer en fysisk butik, arbejdsløn osv.

Kiggede lige på din hjemmeside, går ikke ud fra det er den der skal sælge produktet.. Men hvis det er, så tror jeg ikke du skal købe en kæmpe parti hjem med mindre du laver nogle radikale ændringer på din "shop"..

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha :-)

Pinligt.. Min hjemmeside er ved at blive pillet ned, og den ser herrens ud, da jeg har slettet "layout.css" fra serveren. Er ved at sætte min WordPress-blog op på domænet istedet for den anden.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Jeg er ked af at fortælle dig det, men det kan du ikke. De priser du får ved at købe så lidt hjem som du regner med, kan ikke engang matche Bilka's priser.

Som der bliver nævnt her, så får du kun en leverance, hvis du leverer spillene før udgivelsesdatoen - eller også får du først nye spil efter de er udgivet frem over.

For at handle med de danske spil udgivere / grossister, så kræver det at du indgår en forhandleraftale, som kun kan laves såfremt du har et CVR nr.

 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for svaret, Lars.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)