Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside og et par spm.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 97
Fra  maling.nu Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AminoerCool

Jeg er ny her og kunne virkelig godt tænke mig lidt feedback på denne webshop. Særligt struktureringen af kategorierne. Virker det logisk for ikke-farvenørder, kan i finde de varer i skal bruge? Prøv f.eks. at lede efter en oliebaseret træbeskyttelse, en grundrens eller en flad pensel. Er det åbenlyst at vi sælger til både private og virksomheder og hvordan formidler vi mon bedst, at priserne der vises er anderledes for professionelle og forhandlere end for private, uden at træde de private over tæerne?

Jeg har lagt virksomheden på google maps, men synes ikke vi dukker op når jeg søger på maling Holstebro, det undrer mig, gør jeg noget galt?

På forhånd tak

Charlotte

www.maling.nu

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:32

Jeg synes kategoseringen virker meget overskuelig og logisk - det tog mig i hvert fald ikke lang tid at finde de ting du opfordrer os til at lede efter.

Vedr. google places; hvor lang tid siden er det at du satte den op? Og har du godkendt (verificeret) din virksomhedsadresse vha. de kodeord google sender til dig?

OBS: Lige én ting; det første billede i din slider virker ikke...

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Fra  maling.nu Skrevet kl. 12:35

Tak skal du have for feedback. Jeg må lige se på billederne i flashen og finde ud af hvad der er galt.

Jeg har verificeret på google maps og færdiggjort hele proceduren for næsten 2 uger siden med indtastning af kode fra postkort und alles.

Jeg tænker lidt, kan det skyldes at vi betjener kunder i hele landet og derfor ikke vises ved søgning lokalt men muligvis laaangt nede ad listen på landsplan?

Charlotte

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:58

Hej Charlotte

Lige en enkent ting om grafikken. Det er en skam at de bannere du har ude i siden, ikke passer til resten af designet. Teksten står meget gnidret og utydelig/svag. Det pynter ikke på det ellers meget fine design.

Super med social ikonerne ellers, de er tilpasset meget godt Yes

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Fra  maling.nu Skrevet kl. 13:02

Tak skal du have Kent. Jeg vil se om jeg kan justere på kontrasten. Fonten har jeg købt og er ret glad for den. Den går igen på alle vore etiketter.

www.maling.nu

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:44

Det ser godt ud..

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 13:50

Siden virker en smule langsom, prøv at optimer nogle af dine billeder og evt. komprimer css og javascript. Siden er ellers flot, velstruktureret og det ser ud til du har styr på SEO.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:11

Flot siden jeg ser rimeligt hurtigt hvad siden omhandler Smile

søgemaskinerne 

vis vil findes google er det links til din siden , det hjælper meste , masser af  relevante tekst hjælper også.

interne links

husk lav interne links på siden hver gang et kerne ord nævnes linker du til en under siden der omhandler det emme , den side starter med h1 omkring det emme, ligesom amino.dk med en wiki side , du kan også lave en blog på egen side og opbygger der igennem en god interne links struktur på siden

overskrifter 

husk brug h1 overskrifter og h2 h3 h4 , det deler teksten op i vigtighed gør siden endnu mere overskuelig, og viser lidt vejen for søgemaskinerne med gode overskrifter der omhandler dit emme.

Billeder 

Husk giv billeder titler og tags og derved er den chance for de findes i google billedet.

Kontakt siden

En god ide med en kontaktformular , derved lettere at kontakte dig.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:21

Hej Charlotte

Det ser fint ud.

Men vær opmærksom på, at det højre panel er væk, når man bruger søgefunktionen - det skal I næsten ændre.

Vh.

Elisabeth

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:31

Utroligt imødekommende side, den vækker troværdighed hos mig, og giver mig lyst til at gå videre. Kategorierne i siden er listet super godt op. Jeg ville måske overveje at lave visningen af selv kategorierne lidt anderledes, der måtte jeg stoppe og og tænke over hvad der foregik.

Der udover har jeg lidt små kommentare til produktsiden, de kan se på mit screenshoot her:

http://screencast.com/t/H5vQ9TVjQ

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)