Kære Lina - parterepeut - byggematador - distrbutør og meget andet ! Det er vist ikke rigtig var det ikke et par dage siden du var ude og "tilbyde" et par murer ? Gennen din "totalentreprise" Men et "profilskifte" hjælper måske ? Men husk også at ændre addresse - Cvr nr. m.m. Var det ikke en ide og se lidt om byggesjusk i Tv programmet kontant senest i dag i DR 1 ? Omkring "billige" håndværkere i dette tilfælde Villa Nordic fra Sverige. Hvordan klarer I forsikringer og garantier for jeres udenlandske håndværkere ? Ib Abildgaard Råd & Mal
|
igang:Mikael christiansen:jeg tror de har talt rigtigt men jeg tror de prøver at holde ud , for de sidste mening målinger er rød blok gået ned ad og vis de ikke kan blive enig bliver det en super blå blok vi får ser det ud til nuJeg mener jeg så en meningsmåling i går, hvor Venstre var gået frem, men rød blok var på 90 mandater.
Hvis jeg ikke husker forkert, fik de 89 mandater ved valget, så de må være gået 1 enkelt frem, Men de har heller ikke lavet så mange ulykker, som man kunne frygte, og de har jo vist sig at være særdeles effektive indtil videre.. :o)
jeg kan ikke lige finde data igen hvor jeg ledte før
Bliv gratis medlem