Hej
Fuldstaendig enig, det er helt ved at gaa af sporet. Jeg er nu ikke saa bange for min biks, det skal nok gaa. Dertil synes jeg, man skal lade vaere med at komme med personangreb. Nu ved vi jo intet om, hvem der skal vaere udenrigsminister, og Villy Soevndal taler maaske ikke det bedste engelsk, men det kan der maaske rettes op paa. I et demokrati, skal man ikke fravaelges fordi sprogoeret maaske ikke er det bedste. Helles skattesag, ja, hvad med Loekkes bilagsag? saadan kan man jo blive ved. Nu har folk jo ikke stemt paa en skattesag, de har stemt paa roed blok, og da socialdemokraterne er det stoerste parti og Helle er formand, ja saa bliver hun statsminister, saadan er det og vi kan sidde her og raabe og skrige, opfoere os som smaa boernehaveboern, intet vil blive aendret foer maaske et nyt valg. Hvorfor vaere saa negativ, maaske viser det sig, der rent faktisk kommer noget godt ud af det, og for DK skal vi da haabe paa det bedste, saa vi ikke skal til at have usikkerhed igen omkring et nyt hurtigt valg, det koster ogsaa samfundet masser af penge. |
Selvom jeg er klar blå blok tilhænger, tror jeg det er godt at få noget nyt blod til regeringen, det virker som om at mange politikere 'uden at nævne navne' er blevet "halv selvfede" De kommer desuden heller ikke som det store chok, da det før er set at hver blok få "de gyldne" 10 år på tronen før der bliver vendt op og ned på regeringen, håber dog LA får en del at skulle have sagt mht. økonomi, selvom jeg tvivler stærkt.
Jeg tror desuden en masse mennesker vil blive overasket over hvor "lille" en forskel det gør at vi har fået en rød regering. folk får de til at lyde som om Danmark går under og bliver det nye Grækenland. Jeg tror Helle og rød blok vil vokse men opgaven.
btw Tillykke til alle de røde der ude.