Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kiddyplanet.dk - hvad synes du???

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er vi gået i luften med vores website og - shop...
Vores It mand har brugt rigtig meget tid på den, så nu kunne det være fedt med noget feedback!

Skyd løs :)

Pft JbrVest

Www.kiddyplanet.dk

- kan ikke finde ud af at sætte et link ind...sorry!
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med shoppen...

Jeg håber din it-mand ved hvad han laver... Jeg kan se sitet er lavet i joomla, og i forh. til søgemaskinerne har den så mange faldgruber så selv erfarne seo-folk skal holde tungen lige i munden der de optimere den. Der er nogle plugins som et at must at have installeret for overhovedet at have en chance for at få den til at spille. bla et pluing der hedder sh404sef, som bla giver dig mulighed for at lave unikke titels til din produkter og metadescriptions.

Derudover vil jeg anbefale at du få slået SEF "Seach Engine Frindly" url'er slået til, - det giver nogle lidt pænere url'er end dem du har i dag (prøv at sige sådan en url til en kunde der ringe, og du skal guide hen til et produkt!,-))

Du mangler et "favicon" som den lysende pære der ser i adresselinien her på amino, - men igen er det noget der ikke lige ligger til højrebenet i joomla, - men det kan lade sig gøre, og ligger langt langt - nede php filerne (så vidt jeg husker)

Dit site kan kaldes både med og uden www - og jeg håber din host understøtter mod_rewrite, ellers er det umuligt at rette op på (det gør de fleste hosts - men ikke alle ved jeg af bitter erfaring)

du kan læse lidt mere om seo og joomla her http://www.henrik-bondtofte.dk/soegemaskineoptimering-af-joomla-cms

Endelig var en ting jeg bed mærke i, dit logo. den virker noget "grumset"/pixeleret, sikkert pga. at det er en png fil, - prøv med et andet format eller en højere opløsning.

Håber du kan bruge det - og held og lykke med shoppen :-)

/Ulrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:23

Lige et par hurtige ting

Url

SEO venlig url husk det , vis produkt er om lege måtte er der en url med det ord i .

Husk udnyt google viser op til 67 tegn lav en lang sigende url omkring dit emme .

Overskrifter h1 mv.

Der er ikke brugt h1 som overskrifter med jeres emme ord og under emmer overskrifter heller ikke brugt h2 h3 h4 h5 der viser bruger vejen og overskueligheden på siden.

Inter links struktur 

Der mangler interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes links til en underside der omhandler dette emme den side starter med h1 .

Billeder

Titler og tags til billeder husk giv alle billeder det derved findes nogle af dem i google billedet søgning 

kontakt siden 

På kontaktsiden op med CVR nummer igen det skaber troværdighed, kontaktformular er alt for lille lav den større 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 12:03

Jeg mangler nogle farver på jeres side og så synes jeg at det er svært at læse jeres navn i logoet.

Jeres legemåtter er vild fede! Selv har vi et legetæppe, der er lavet som et puslespil, men vi er supertrætte af at samle det hele tiden, når ungerne skiller det ad Tongue Tied Desværre må jeg nok indrømme at prisen for et af jeres tæpper er for dyr i forhold til til det ekstra arbejde vi har med det vi bruger nu Sad

Held og lykke med shoppen Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28

Jeg er enig med Therese i, at der mangler nogle farver. Baggrunden med legemåtten har nogle herlige farver, men fx jeres banner er meget blegt.

Jeg kan godt lide, at banneret skifter image efter noget tid og "hopper" for derefter at falde til ro. God effekt.

På kontakt-siden har I anført telefon og adresse, fint, men der mangler et CVR-nummer!

Punkterne/felterne i venstre kolonne har nogle fine indramninger. Jeg synes, at der mangler nogle indramninger nederst på forsiden. Som det er nu, står de enkelte tekster nærmest "her og der" uden en egentlig struktur.Lav nogle simple indramninger.

På siden Kiddy Legemåtter, hvor man kan bestille legemåtter, er I lidt uheldige med pladsudnyttelsen. I har lavet en tabel med 6 kolonner, men nogle af kolonnerne er alt for smalle. Det gælder især beskrivelsen. Feltet Opdater kan sagtens indeholde både Antal og Læg-i-vogn-knappen - se figuren herunder. Det vil give mere plads til beskrivelsen. Thumb-nail'en optager en hel række for sig selv. Den kunne faktisk godt stå i samme felt som varenummeret, blot lige under.

Mht. pris, så sørg for et mellemrum mellem DKK og 1.585,00.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Aug 11
Skrevet kl. 16:01

Ulrik - mensbasic.dk:

Jeg håber din it-mand ved hvad han laver... Jeg kan se sitet er lavet i joomla, og i forh. til søgemaskinerne har den så mange faldgruber så selv erfarne seo-folk skal holde tungen lige i munden der de optimere den. Der er nogle plugins som et at must at have installeret for overhovedet at have en chance for at få den til at spille. bla et pluing der hedder sh404sef, som bla giver dig mulighed for at lave unikke titels til din produkter og metadescriptions.

Jeg ved at vores it-mand har bandet rigtig meget over Joomla mens han har bygget siden op! Jeg satser på han ved hvad han laver, for jeg er temlig blank indenfor det her! ('Vores it-mand' er såmænd bare min bror, som ingen it-uddannelse har, men han har rimelig godt styr på det! Men vi lærer hele tiden)

Ulrik - mensbasic.dk:

Du mangler et "favicon" som den lysende pære der ser i adresselinien her på amino, - men igen er det noget der ikke lige ligger til højrebenet i joomla, - men det kan lade sig gøre, og ligger langt langt - nede php filerne (så vidt jeg husker)

Hvad gør faviconet godt for? Jeg er med på at det vises i adresselinien, men har det en egentlig funktion?

Tak for ordene, Ulrik, super at du gad at kigge på siden og kommentere :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Aug 11
Skrevet kl. 16:04

Mikael christiansen:

Billeder

Titler og tags til billeder husk giv alle billeder det derved findes nogle af dem i google billedet søgning

Mikael, mange tak for dine ord, meget brugbare ting du nævner! Især havde jeg ikke tænkt over det med billederne, men det skal vi da helt klart have med. Tak for din tid Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Aug 11
Skrevet kl. 16:08

Therese E. Olsen:

Jeg mangler nogle farver på jeres side og så synes jeg at det er svært at læse jeres navn i logoet.

Jeres legemåtter er vild fede! Selv har vi et legetæppe, der er lavet som et puslespil, men vi er supertrætte af at samle det hele tiden, når ungerne skiller det ad Tongue Tied Desværre må jeg nok indrømme at prisen for et af jeres tæpper er for dyr i forhold til til det ekstra arbejde vi har med det vi bruger nu Sad

Held og lykke med shoppen Yes

Hej Therese

Tak for dine ord - jeg er helt enig i at siden mangler lidt farve og jeg ved at it-manden leder efter funktionen i Joomla, så han kan ændre baggrundsfarven!

Fedt at du kan lide vores legemåtte - det er i en rigtig lækker og holdbar kvalitet, så selvom prisen er højere end for de traditionelle puslespil synes vi det er en god investering! Du har glæde af dem i mange år og designet og kvaliteten gør bare at man bliver super glad for legemåtten.

Tak for din tid Wink

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Aug 11
Skrevet kl. 16:10

Poul Madsen:

På siden Kiddy Legemåtter, hvor man kan bestille legemåtter, er I lidt uheldige med pladsudnyttelsen. I har lavet en tabel med 6 kolonner, men nogle af kolonnerne er alt for smalle. Det gælder især beskrivelsen. Feltet Opdater kan sagtens indeholde både Antal og Læg-i-vogn-knappen - se figuren herunder. Det vil give mere plads til beskrivelsen. Thumb-nail'en optager en hel række for sig selv. Den kunne faktisk godt stå i samme felt som varenummeret, blot lige under.

Hej Poul, tak for dine nyttige kommentarer, kan især godt lide dine ideer ang. siden hvor man kan købe måtterne.

Jeg vil sørge for at vores it-mand ser dit svar og håber at han kan realisere nogle af de ting du nævner.

Tak for din tid Smile

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 16:51

Flot og overskuelig side :-)

Held og lykke med salget!

Vil anbefale den til andre :-)

Mvh

Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)