Vores It mand har brugt rigtig meget tid på den, så nu kunne det være fedt med noget feedback! Skyd løs :) Pft JbrVest Www.kiddyplanet.dk - kan ikke finde ud af at sætte et link ind...sorry! |
Tillykke med shoppen...
Jeg håber din it-mand ved hvad han laver... Jeg kan se sitet er lavet i joomla, og i forh. til søgemaskinerne har den så mange faldgruber så selv erfarne seo-folk skal holde tungen lige i munden der de optimere den. Der er nogle plugins som et at must at have installeret for overhovedet at have en chance for at få den til at spille. bla et pluing der hedder sh404sef, som bla giver dig mulighed for at lave unikke titels til din produkter og metadescriptions.
Derudover vil jeg anbefale at du få slået SEF "Seach Engine Frindly" url'er slået til, - det giver nogle lidt pænere url'er end dem du har i dag (prøv at sige sådan en url til en kunde der ringe, og du skal guide hen til et produkt!,-))
Du mangler et "favicon" som den lysende pære der ser i adresselinien her på amino, - men igen er det noget der ikke lige ligger til højrebenet i joomla, - men det kan lade sig gøre, og ligger langt langt - nede php filerne (så vidt jeg husker)
Dit site kan kaldes både med og uden www - og jeg håber din host understøtter mod_rewrite, ellers er det umuligt at rette op på (det gør de fleste hosts - men ikke alle ved jeg af bitter erfaring)
du kan læse lidt mere om seo og joomla her http://www.henrik-bondtofte.dk/soegemaskineoptimering-af-joomla-cms
Endelig var en ting jeg bed mærke i, dit logo. den virker noget "grumset"/pixeleret, sikkert pga. at det er en png fil, - prøv med et andet format eller en højere opløsning.
Håber du kan bruge det - og held og lykke med shoppen :-)
/Ulrik