Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Adsense og Crawler fejl

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer damp ud af ørene her - Håber I kan hjælpe.

Har startet et par fede blogs i wordpress og der er rigtig mange indlæg med masser af de søgeord, som blog er bygget op om.

Der sker bare ikke rigtig noget i google, hvilket undrer mig.

Jeg har hentet et plugin i wordpress og har derigennem fået bekræftet at google nu har fundet siden.

MEN.

I google i mine konto indstillinger står der, at der er webcrawler fejl. Der skrives at siden ikke er godkendt. Jeg har ført rette oplysninger ind og det burde være ok.

Dog kan jeg se at webcrawler adgangen, skriver en forkert adresse. Det er min. Men tilføjet mere og dette kan jeg ikke få lov at ændre.

Kan denne webcrawler manglende adgang hænge sammen med 10-20 besøg om dagen uden indtjening på adsense? (jeg vil have mange flere)

Og Kan du hjælpe mig med, at beskrive hvad der skal til for at få rettet denne webcrawler fejl.

Jeg håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig og få mig ud af dette spind:-) Og stoppe røg ud af ørene.

Så jeg kan få lidt fart på med endnu flere besøgende.

Venligst

Michael

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Morales:

Der kommer damp ud af ørene her - Håber I kan hjælpe.

Har startet et par fede blogs i wordpress og der er rigtig mange indlæg med masser af de søgeord, som blog er bygget op om.

Der sker bare ikke rigtig noget i google, hvilket undrer mig.

Lad os lige se en af de hjemmesider, som giver fejlen.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders og andre.

www.myhowtomeditate.com

Der ligger nogle sub domæner, men denne giver web crawl problemer.

Kan du svare om det påvirker googles søgeords finding?

Venligst

Michael

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Vil gerne hjælpe, men det er lidt uklart, hvad problemet er. Du nævner både AdSense og indeksering.

Google's søgeindex og Google AdSense kører med separate crawlere. Er problemet med Google AdSense (i.e. at AdSense-crawlerne ikke kan læse dit indhold ordentligt) eller indeksering af dit site på Google (i.e. at du ikke mener du får nok besøgende ind på dit site eller at ikke alt dit indhold kan findes)?

Hvis problemet udelukkende er, at du har 10-20 besøgende om dagen uden indtjening på AdSense, så er det helt normalt. AdSense har normalt ganske lav CTR selv ved gode placeringer.

M

PS. Husk nu ikke at klikke på dine egne annoncer for at teste om det virker. ;)

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

AdXpert:

Hvis problemet udelukkende er, at du har 10-20 besøgende om dagen uden indtjening på AdSense, så er det helt normalt. AdSense har normalt ganske lav CTR selv ved gode placeringer.

Jeg har da sider med op til 12% i CTR...er det lavt?

@trådstarter; er det i webmaster-tools at du ser problemerne med crawler-adgangen?
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg logger ind på adsense.google.dk/com og går der ind i konto indstillinger.

Det er her i konto indstillinger, at der er webcrawler fejl.

Kan dette hjælpe til at I kan hjælpe mig??

 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt kan du ikke se webcrawlerfejl i kontoindstillingerne i adsense....kontoindstillingerne i adsense angiver dine tilmeldingsoplysninger i forhold til din google adsense-konto (dvs. navn, adresse, telefonnummer osv.)

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt.

Men nederst i konto indstillingerne, lige under hvor man skal sætte flueben om hvilke sider der er godkendte til at vise ens adsense annoncer.

Lige under dette, står der "Webcrawler login" og "Webcrawler fejl".

Der er ingen der har kunnet hjælpe heller ikke i google forum med dette?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)