Brug andet end domænet det ligger man nummer et med lige vel lav en lang sigende gerne på alle 67 tegn som google viser og erne unikke titler alle sider det er godt på vej kan jeg se Kontakt siden Frem med telefon nummer det skaber troværdighed , gerne en kontaktformular der også. Husk lav interne links på siden hver gang et kerne ord nævnes linker du til siden der starter med h1 om dette emme. tekst siden lav h1 overskrifter på siden og underover skrifter h2 h3 h4 det deler teksten op i hvad der er vigtigt og hjælper på overskuelighede på siden priser lidt høje på siden , når siden næsten ikke findes i google der skal arbejdes en del vis i ønsker nogle der skal betale dette , på mange trækker det ned i troværdigheden at kræve penge for noget der ikke har den vilde værdi , sæt det gratis i start periode til der er gang i siden og findes rimeligt i når det sker kan i stille og roligt sætte priserne op |
Hej Mikael - tak for din feedback.
Mikael christiansen:Brug andet end domænet det ligger man nummer et med lige vel lav en lang sigende gerne på alle 67 tegn som google viser og erne unikke titler alle sider det er godt på vej kan jeg se
Jeg er ikke sikker på jeg forstår denne? Hvad mener du?
Mikael christiansen:Frem med telefon nummer det skaber troværdighed , gerne en kontaktformular der også.
Vi vil ikke udlevere vores telefonnummer - endnu.. Måske når vi bliver større og der ligger flere penge i det. Jeg kan ikke se noget behov for, at folk skal kunne have mulighed for at ringe til os.
I virkeligheden HAR nummeret ligget offentligt, men efter en del besynderlige opkald valgte jeg at fjerne det igen, samt vores adresse.
Det med interne links, det kan jeg godt fornemme bliver en nødvendighed, alle i SEO hoveder mener jo det er der værdierne ligger ;)
Tak for hjælpen Mikael.