Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - Aftaler udenfor DK

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Jeg er ikke super meget inde i Affiliate, så jeg er lidt forvirret lige pt. 

Hvis nu jeg finder et produkt der kun sælges i tyskland og jeg godt kunne tænke mig at skrive om det på min blog og skabe affiliate indtjening, hvad gør jeg så? Skal jeg snakke med firmaet der laver produktet eller kan jeg finde det på f.eks. IQmedier eller hvordan?

Håber der er en der kan hjælpe:)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:51

Ja du kan enten skrive til firmaet eller du kan tilmelde dig nogle af de tyske affiliate netværk.

Har oplevet at flere at de tyske sider skriver, hvilket affilaite netværk de er medlem af. Så måske du på den måde kan se, hvilket netværk du skal tilmelde dig.

Alternativt kunne du tilmelde dig de tyske netværk og så se, hvike webshops/aftaler de har indgået og så finde et webshop, der har det produkt du vil skrive om.

Mvh

Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:56

okay, det vil jeg prøve. Mange tak for hjælpen:)

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:28

Der findes også Jounce der er en søgemaskine indenfor affiliate kampagner. Via Jounce kan du søge efter produkter som du ønsker at markedsføre og så finder den kampagner der passer dertil.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 13:23

Eller brug tradedoubler

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54

TradeDoubler, Affili.net, Zanox er alle store i Tyskland, men du skal ikke forvente at det konvertere ligeså godt som på en Dansk webshop - Sendte på et tidspunkt Dansk trafik til en Engelsk annoncør og det var ikke super godt

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:28

Nillerrune:

TradeDoubler, Affili.net, Zanox er alle store i Tyskland, men du skal ikke forvente at det konvertere ligeså godt som på en Dansk webshop - Sendte på et tidspunkt Dansk trafik til en Engelsk annoncør og det var ikke super godt

Det kommer vel an på om det er et produkt dine besøgende forventer at skulle købe i england?

Men når vi kommer her omkring jul, skal jeg nok komme med en opdatering på om det er en god ide, at sende dansk trafik til engelske sider. Så har jeg nemlig selv fået gang i mit site og her vil jeg sende massevis af dansk trafik til engelske og tyske sider.

Mvh

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)