Det kommer, som altid, an på hvad du vil opnå med siden.
Er det en salgskanal, der også skal signalere troværdig biks med årelang erfaring - så har Allan ret; det'en ommer!
Er det på den anden side et budskab om at det ikke er den primære indtægt, en garagevirksomhed der mest er for sjov, at der er penge at spare - så virker det fint.
Man kan SEO-optimere lige så tosset man vil, men det hjælper intet hvis siderne man lander på ikke er gearet til besøgene.
Jeg synes den er lidt mørk - måske især fordi teksten flere steder også er lidt mørk - overskrifterne i fede typer og det første afsnit på "spørgsmål og svar" + "tips&tricks" er så mørk og så tæt på baggrundsfarven at jeg måtte vippe min skærm til den helt rigtige position for at bogstaverne ikke flød ud - og jeg plejer ellers ikke at betragte mig selv som svagtseende :)
I har også en enkelt tastfejl i "Om Os"
Få genfyld(t) dine printerpatroner
Rent designmæssigt så jeg hellere lidt lysere farver - men der er jo smag og behag.
Til sort baggrund bruges helt hvid tekst farve derved let at læse.
Lav et sigende logo hvad omhandler din hjemmesiden
Alt for småt skrift valg i stedet for 7.5 mange steder går op 11-12 især links øverste links må meget sættes op i h1 eller h2 men ikke mindre , de er jo det vigtigste for at se man kan komme videre og det er dine hovedpunkter videre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows