Mange tak for alle de gode svar.
Der lader til at der i hvertfald er en masse ting med hensyn til skriftstørrelser og farver jeg bør ændre for det er jo nemt og ligetil.
Jeg har jo opsat siden i mono så jeg er ikke så sikker på at jeg helt kan bestemme med hensyn til baggrundsfarve m.v medmindre jeg vælger et helt andet design.
Man kan godtnok indsætte koder forskellige steder men jeg aner intet om det.
Umiddelbart var jeg egentlig glad for billedet i toppen da vores virksomhed beskæftiger sig med genfyld at patroner hvilket jo i den grad er miljø-gavnligt, og jeg synes at billedet lyser dejligt op, men planlægger at få min grafiker til at lave en version hvori logoet indgår, selvfølgelig også som der bliver sagt, så man ser vores logo på hver side.
Jeg er jo godt klar over at en professionel kan sætte siden op så det ser betydeligt pænere ud.
Jeg prøvede det på et tidspunkt og fik egentlig ikke helt det jeg ville have, og problemet er i høj grad at en side hvor man skal ind og kode hver gang man skal ændre noget kan jeg ikke bruge til noget.
Det er jo som med alt andet også et spørgsmål om hvordan ens tid og penge skal prioriteres. Jeg har brugt en arbejdsuge på at lave den om, i forhold til hvordan den så ud tidligere, baseret på de svar jeg fik tilbage fra amino. Og den er virkelig blevet betydeligt pænere (det er selvfølgelig bare min mening). Så jeg tænker, at hvis jeg bruger endnu en uge på at opdatere og rette fejl til kunne det faktisk godt komme til at spille ok.
Og med hensyn til om den ligner et hobby projekt eller ser professionel ud tænker jeg lidt at min virksomhed godt kan bare et lidt mere jordnært design.
Vi er på sin vis en discount virksomhed der beskæftiger os med at genfylde blækpatroner og give folk store besparelser. Jeg skulle hilse og sige at vores forretning heller ikke ligner Magasin (altså stormagasinet). Her er rigtig pænt og nydeligt men her har bestemt ikke været en designer inde over.
Jeg kommer lige til at tænke på, at der var en gut herinde på Amino der i en blog skrev, hvordan man i store virksomheder med virkelig prangende receptioner kunne tænke at det jo i sidste ende er kundens penge der går til at betale for indretningen, og hvis man ved hvad en virkelig flot hjemmeside koster kunne man jo godt drage en parallel.
Det var bare en tanke, og som sagt, måtte det da gerne være endnu pænere.
Jeg værdsætter virkelig jeres input, og mange af jer ser jo også på siden med virkelig professionelle briller. Jeg har haft flere som har set siden som umiddelbart har sagt at det ser virkelig godt ud. Vel og mærke folk der ikke umiddelbart har forstand på hjemmesider.
Jeg tror bestemt at hvis jeg solgte et dyrt produkt ville jeg vælge at prioritere hjemmesidens design meget højt, hvor jeg her i første omgang godt kan nøjes med noget der er okay.
Men tak endnu en gang.