Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af tøj-mærke

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har gået med en idé i rimlig lang tid, om at starte mit eget tøj-mærke op.
Jeg vil i starten kun sælge T-shirts, for at se hvordan det er. Hvor jeg så senere
henne rykker mig videre til andre produkter.

Det specielle ved mit tøj, er nok mærket og kvaliteten - som jeg så satser på meget.

Jeg har så allerede mit logo, og har allerede taget kontakt til en god textiltrykkeri i Danmark, da jeg kun skal have små ordre i starten.

Jeg vil gerne sælge tøjet via. en hjemmeside i starten, da jeg slet ikke har kapital nok til andet.

Jeg vil gerne have råd, og hjælp fra folk - der havde den samme idé og som har erfaring.
Jeg har næsten slet ikke noget viden, eller erfaring fra branchen - så alt det i kommer med, vil jeg værdsætte.

Smile

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 09:52
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 15:35

Bump 2#

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:45

Ja undskyld du ingen svar får.. Men jeg tror snart folk er helt trætte af alle dem der gerne vil starte deres eget tøjmærke, og vil starte med "egne" t-shirts med påtryk.. Men fedt du har drivet!!! Den cadeau skal du have...Yes

Men prøv at søge lidt rundt her inde via søgefeltet i højre hjørne, - på "T-shirts" og "opstart af tøjmærke", så tror jeg du vil finde en hel del tråde, hvor du måske kan finde hjælp og inspiration...Wink

/Ulrik

Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Fra  Made In Jail Skrevet kl. 20:35

kan jeg evt. få et link til det textiltrykkeri du bruger?? :)

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 20:39

Sørg for at ofre god tid på at brande det som kvalitets tøj og hvad du ellers vil have med af værdier.

Branding gør alt, sørg for at få et fedt logo ! En super fed Facebook side, et super fedt website med tilhørende webshop og sørg for at få dit tøj ud og få det vist på diverse messer eller centre eller vha. modeller etc. Det skal brandes, det skal flashes og folk skal bare have lyst til at købe det.

Good luck synes det er et fedt initiativ.

:) !

Smile !

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42

Hej

Du ved jo godt selv, at du ikke er den første eller den sidste som har fået den idé.

Det er virkelig vigtigt, at du kan skilde dig ud fra alle de virkelig mange andre som gør det. Du skal opbygge et brand. Det er ikke nok med et flot logo og en smart hjemmeside. Du skal tilføre t-shirten en større værdi. Du kunne samarbejde med nogle velgørende organisationer, så der på t-shirt kan stå "Jeg har købt en ged". :-)

Der er sikkert andre muligheder i den stil - bare en hurtig idé. Merværdi!

Det er en meget etableret branche, så du skal både have kvalitet og kvantitet. Der skal en meget stor omsætning til for at kunne være en spiller på markedet.

Held og lykke

Thomas Svanevik

http://blueknowledge.dk | Support til iværksættere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)