Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fodboldstoevlepriser.dk - Gode råd og feedback

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

Måske husker du mit indlæg for et stykke tid siden, omkring siden BilligeNikeSuperfly.dk. Da jeg fik en masse feedback omkring Nike's varemærke, valgte jeg ikke at lukke siden, men at redirecte siden over til en ny side.

Jeg har så valgt at lave en side om priser på fodboldstøvler istedet.

Derfor, så vil jeg gerne høre din mening om siden: Hvad synes du? Hvad kunne gøres bedre?

Alt feedback og gode råd er værdsat.

De bedste hilsner

Frederik

PS: Der mangler stadig lidt tekster, samt lidt sider rundt omkring, men princippet i siden er der, og den fungere udemærket. Desuden, så tilføjer jeg dagligt mere end 5 sider,samt tekster, så det går hurtigt fremad.

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 20:11

Hej, Frederik.

Designet er enkelt og behageligt at navigere rundt i. Det er et plus - så giver folk ikke op, når de læser med på din side :-) Der findes jo allerede sider som PriceRunner & Kelkoo, skal du huske på. Der finder folk ud af hvor de får en bestemt vare til den billigste pris - og finder derfor også ud af hvad priserne er, men man kan ikke få nok erfaring, så hvis du vælger f.eks. at du vil blive bedre til SEO, ved at læse noget om det, har du jo en side hvorpå du kan teste det - hvad ved jeg.

Mht. din feedback omkring Nike's varemærke:
Hvilken type feedback fik du, siden du valge at lukke siden?

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 20:17

Sebastian Stoll:

Hej, Frederik.

Designet er enkelt og behageligt at navigere rundt i. Det er et plus - så giver folk ikke op, når de læser med på din side :-) Der findes jo allerede sider som PriceRunner & Kelkoo, skal du huske på. Der finder folk ud af hvor de får en bestemt vare til den billigste pris - og finder derfor også ud af hvad priserne er, men man kan ikke få nok erfaring, så hvis du vælger f.eks. at du vil blive bedre til SEO, ved at læse noget om det, har du jo en side hvorpå du kan teste det - hvad ved jeg.

Mht. din feedback omkring Nike's varemærke:
Hvilken type feedback fik du, siden du valge at lukke siden?

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Hej Sebastian.

Jeg valgte at lukke siden, da jeg jo enlig krænker Nike's varemærke ved brug af Nike i domænenavnet - derfor valgte jeg at redirecte siden over til denne side istedet om Nike Superfly 3 og Nike Superfly 2.

Jeg ved at disse sider findes, så derfor valgte jeg at kunne vinde over blandt andet PriceRunner og Kelkoo, ved at være niche og på SEO, da deres domæne blandt andet ikke relatere sig til fodboldstøvler.

Tak for din feedback!

De bedste hilsner

Frederik

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 20:46

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som vi også har talt om, er det meget bedre med et domæne hvor du ikke risikere varemærke-sag. Alene risikoen for at spilde en masse arbejde, er ikke den lille SEO mæssige fordel værd. Eksempel .  Indhold og domænenavn hænger godt sammen nu :-).

Designet / opstillingen kan du altid rette til, for at finde ud af hvad der fungere bedst. Min personlige mening er, at en når du har en niche side, så bør du også holde det "helt simpelt". Der er lidt for meget wall-of-text på forsiden.

På http://fodboldstoevlepriser.dk/nike/fodboldstoevler.htm ville jeg præsentere "data" på en mere overskuelig og tabel agtig måde. Din struktur er så vidt jeg kan se sådan her <mærke> -> <kollektion> -> <sko>. Jeg ville nok fjerne <kollektion> ledet, men stadigvæk lade det indgå på siderne. Der er ret mange kliks fra forsiden til første affiliate link på en underside :-)

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 22:02

Frederik Storm:

Hej Sebastian.

Jeg valgte at lukke siden, da jeg jo enlig krænker Nike's varemærke ved brug af Nike i domænenavnet - derfor valgte jeg at redirecte siden over til denne side istedet om Nike Superfly 3 og Nike Superfly 2.

Jeg ved at disse sider findes, så derfor valgte jeg at kunne vinde over blandt andet PriceRunner og Kelkoo, ved at være niche og på SEO, da deres domæne blandt andet ikke relatere sig til fodboldstøvler.

Tak for din feedback!

De bedste hilsner

Frederik

Fornuftigt nok :-)

Det lyder stort, og jeg ønsker dig derfor al held og lykke med projektet, og håber det bedste for dig :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 14:55

Tak skal du have! :-)

De bedste hilsner

Frederik

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:04

Jeg ville som Casper også nævner, præsentere min data på en lidt mere overskuelig måde, lige nu synes jeg siden godt kan virke en smule rodet at finde rundt på.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 21:25

AfilliatePro:

Jeg ville som Casper også nævner, præsentere min data på en lidt mere overskuelig måde, lige nu synes jeg siden godt kan virke en smule rodet at finde rundt på.

Tak til dig, og tak til Casper for feedbacken.
De bedste hilsner
Frederik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:20

Siden ser udmærket ud Smile

Jeg synes dog der mangler et sigende logo på siden .

Når siden opbygges prøv og tænke på den interne links opbygning alle ord du ved noget skriver du noget om og laver et interne links hver gang til den side når dette ord nævnes og forsætte i en evighed at videre formidle din viden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)