Hej kære Aminoer. Måske husker du mit indlæg for et stykke tid siden, omkring siden BilligeNikeSuperfly.dk. Da jeg fik en masse feedback omkring Nike's varemærke, valgte jeg ikke at lukke siden, men at redirecte siden over til en ny side. Jeg har så valgt at lave en side om priser på fodboldstøvler istedet. Derfor, så vil jeg gerne høre din mening om siden: Hvad synes du? Hvad kunne gøres bedre? Alt feedback og gode råd er værdsat. De bedste hilsner Frederik PS: Der mangler stadig lidt tekster, samt lidt sider rundt omkring, men princippet i siden er der, og den fungere udemærket. Desuden, så tilføjer jeg dagligt mere end 5 sider,samt tekster, så det går hurtigt fremad. |
Hej, Frederik.
Designet er enkelt og behageligt at navigere rundt i. Det er et plus - så giver folk ikke op, når de læser med på din side :-) Der findes jo allerede sider som PriceRunner & Kelkoo, skal du huske på. Der finder folk ud af hvor de får en bestemt vare til den billigste pris - og finder derfor også ud af hvad priserne er, men man kan ikke få nok erfaring, så hvis du vælger f.eks. at du vil blive bedre til SEO, ved at læse noget om det, har du jo en side hvorpå du kan teste det - hvad ved jeg.
Mht. din feedback omkring Nike's varemærke:
Hvilken type feedback fik du, siden du valge at lukke siden?
De bedste hilsener,
Sebastian Stoll.