Jeg er ikke sikker på at det er en god ide...
F.eks. Amino havde så vidt jeg husker, en rubrik der hed noget lignende Firmaer jeg advarer imod, som de måtte slette pga for mange problemer...så man må ikke bare offentliggøre kritik eller nedgøre deres produkter.
Jeg kan ikke se det skulle være forkert at skrive deres priser, men ændrer de prisen og du ikke gør det øjeblikkeligt kan du få et sagsanlæg på halsen for at sprede urigtige oplysninger. Du skal nok heller ikke bruge deres logo hvis de ikke vil være med.
Men selv om de ikke vil være med nu, så er de potentielle kunder for dig fremover, så det er bedre at holde sig på god fod med dem.
Endeligt risikerer du at tabe kunder, f.eks. hjalp jeg den anden dag en med at finde en vare på nettet, jeg fandt en vare der var billig i Lithauen, men hun endte med at købe den dyreste version jeg fandt fordi webshoppen hørte til i hendes nærmeste storby. Folk vælger ikke altid det som du tror.
Du kunne løse dit problem ved at skrive "Eks. på andres priser Kr. 499" uden at angive deres navn, men jeg ville nu helt undlade at sammenligne med nogen der ikke vil være med.